Anotace: můj uNdErGr0uNd v 7 střepech_ můj celej život.
Nějakým náznakem mi to připomíná Kunderovu Nesnesitelnou lehkost bytí. Spíš tu Nietscheho myšlenku o věčném návratu. Jakkékoli rozhodnutí člověk vykoná, má tak důležitou váhu, že se k němu i posléze několikrát vrátí. A kolikrát nás ty čísi ruce vytáhnout na světlo světa? A vše bude zas a znova?
25.08.2008 13:38:00 | W.O.K.O.
Nice... Nejhezčí věc co sem tu dnes čet. (že by další Ondra? ;))
Líbí se mi jak si hraješ s textem... V jednu chvíli je to tak škádlivé a hned potom naprosto ohromíš změnou o 180%. :)
21.05.2007 21:46:00 | Yarrod
Oceňuju zejména střídání melancholie (která mnohdy připomíná vyprávění starých lidí) a té téměř syrové kruté reality života. A to vlastně nejen v této povídce, ale i v dalších tvých pracích. Myslim, že máš hodně zajímavý pohled na svět, v němž se pohybuješ a který se pohybuje kolem tebe.
(A oddíl IV. nemá chybu...:o))
16.05.2007 16:49:00 | Gina Rocca
Hm, velice zajimavé, všechny tvé práce stojí za přečtení, máš pěkný styl psání...:)je tak dál:)
jinak, to mládí...no není vše takové jaké se zdá být...
15.04.2007 19:06:00 | PrincessOfTheNight
...líbí se mi jak jsi to napsal...nelze to nechat bez povšimnutí...a z čeho mám ještě větší radost...že mládí není tak zkažené jak se pořád píše...má cit...
...a děkuji za návštěvu u mého vyprávění...a také mě potěšilo tvé ocenění...od tebe si ho považuji...:-)
12.04.2007 00:07:00 | Lota
ÉE, pardon, myslel jsem, že jsem v sekci básní. :-(
Tady to je pochopitelně správně!!
Omlouvám se!
:-)
11.04.2007 10:00:00 | La Suneteto
Vskutku zajímavé, nekonvenční a originální, byť to asi není báseň, ale to je detail.
Četl jsem to několikrát a přemýšlel.
Jsem dalek mentorování, no je mi z toho trochu smutno.. i když v 17 se každej nějakým způsobem bouří a zmítá...
Nevím, ale tvůj táta mi z toho vychází celkem dobře..
Třeba toho anděla ještě potkáš .. času máš háfo.
Hodně zdaru!
:-)
11.04.2007 09:56:00 | La Suneteto