Nedělej z komára tantrického gurua.

Nedělej z komára tantrického gurua.

Anotace: Víc a víc jsem kroutila hlavou, až jsem si začala připadat jak při rozcvičování na hodině jógy. Jak tohle může souviset s vášnivým, přirozeným, zemitým, zvířecím sexuálním prožitkem?

Nedělej z komára tantrického gurua!

 

Musím říct, že mi to fakt ještě není úplně jasné. Proč mám potřebu se veřejně vyjadřovat k věcem, které vám vzhledem k mému věku, sešlosti a obyčejnosti mohou připadat celkem absurdní. Ale co už.

    Často mi připadá, že Bůh si v absurditách libuje. Určitě jste si také všimli, že má rozhodně smysl pro humor a čím víc po někom chce, tím víc mu naloží. 

   Vykoukla tuhle na mě na FB pozvánka na tantrický festival. Festival? Ze zvědavosti jsem to rozklikla a ukázala se hesla jako: 

  • vznešená sexualita
  • žena bohyně
  • čistý dotek
  • transformační zážitek ……..atp.

   Víc a víc jsem kroutila hlavou, až jsem si začala připadat jak při rozcvičování na hodině jógy. Jak tohle může souviset s vášnivým, přirozeným, zemitým, zvířecím sexuálním prožitkem? Ne, o tantře nevím nic a vím, že kdybych toto učení chtěla kritizovat, měla bych si to nejdřív na vlastní kůži zkusit. 

   Ovšem zcela a s určitostí vím, že o kvalitě prožitku mohu vyprávět a taky mám pár hesel:

  • přirozená sexualita
  • žena samice
  • citlivý dotek
  • neomezený projev
  • radostná vášnivost

   To, že nejspíš několik stovek lidí díky festivalu uvěří, že kvalitu sexu podpoří vznešeným prostředím, svíčkama, vůněmi, obdivem k ženě, meditacemi, dechovým cvičením a já nevím čím ještě…..je stejně deprimující, jako když si muži myslí, že jejich přitažlivost zvýší výkon či rozměry. Jako když si ženy myslí, že zaujmou dokonalostí či parfémem. Že čím víc se odhalí, tím větší bude zájem. Je to stejně deprimující, jako povzbuzující modré pilule, umělé penysy a ženy na kolenou na pornostránkách. 

   Tak co jako? Ona má nějaký zázračný recept? Ano! I vy ho máte. Každý z vás! Jenže je ukryt pod všema těma blbinama, co vám od dětství rvali do hlavy. Je ukryt pod sebepřijetím a sebeláskou. Pod mnohými traumaty, která leží v našem DNA a táhnou se kdoví odkud. 

 

   Začněte pracovat sami na sobě!

 

   Sexualita je ta nejpřirozenější, nejobyčejnější a nejjednodušší věc!

JEN si prostě uvědomte, že přirozenosti sluší i pot, prach a bláto!

JEN si dovolte milovat každý kousek svého těla, protože tento nástroj je prostě obdivuhodný!

JEN si dovolte důvěřovat partnerovi úplně a zcela.

JEN si dovolte soustředit se jen a jen na sebe a nezavděčovat se, nestylizovat se, nechtít se zalíbit!

JEN zkuste uvěřit, že každá chvíle je vhodná, nepotřebujete nic a na nic nemusíte čekat!

JEN si uvědomte, že k radostnému provozování té nejjednodušší činnosti fakt nemusíte být bohyně!

JEN si dovolte v té určité chvíli odpojit mozek a prostě jenom být a cítit. 

KDYŽ se tělu líbí dotek, zkuste to, i když jste unaveni prostě smrtelně. 

Sexuální energie vás obnoví, povzbudí, stmelí a vyléčí!

   Je to jako vždy a ve všem. Ty nejlepší věci v životě jsou jaksi rozvinuty na obě strany. Mohou býti nebem i peklem. Varuji jen před tím, abychom  své vidění problematiky považovali za neměnné a jediné možné!

   To vám říká skoro šedesátiletá žena, která se v přechodu s libidem zcela rozloučila a nevěřila, že takovou vášeň ve svém životě ještě zažije. A to prosím beze změny partnera. 

   Tak. Konec pouček. Na závěr tu mám ještě básničku, která vznikla asi před třiceti lety. Je pro ženy, které jaksi (tak jako já) nezapadají do současné módní linie a fakt se snaží milovat své tělo, jenže….

 

ANTIDIETOLOGICKÁ

 

Já vím, co bych měla…

Mám zmáklou tu teorii.

Můžu si založit poradnu.

Jenže žvaněním se nespadnu.

 

Jsem kalorická bomba.

Jsem smetanová.

Jsem s oříšky.

Množstvím lásky nebezpečná

jsem nekonečně něžná!

 

Každé ráno - naprogramováno.

Kafe s mlíkem, horká sprcha, koblížek.

Jinak neopouštím pelíšek!

 

Jsem kalorická…..

 

Občas se rozhodnu bojovat s kily hlava - nehlava.

Stále však vrací se ohavná představa. 

Kdyby si každý orgasmus vzal z mého těla kilo

co by pak zbylo???




Autor Slunečná Sofie, 06.05.2024
Přečteno 63x
Tipy 8
Poslední tipující: Sonador, Marten, mkinka, cappuccinogirl, twisted.wicker, enigman
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nojo, není tantra, jako tantra;)
a ten název je skvělej!:D

06.05.2024 18:39:43 | Sonador

Že jo? Nejdřív mě napadl ten název a pak si říkám: k tomu supr názvu musím něco napsat! :))

07.05.2024 11:02:46 | Slunečná Sofie

...to je správný...nebrat se tak vážně, humor je tak sexy...;-)jinak...

https://www.databazeknih.cz/knihy/tantra-kult-zenskeho-principu-28953

06.05.2024 18:26:36 | Marten

Dííík, rozšířím si obzory!

07.05.2024 11:01:54 | Slunečná Sofie

Mám tě ráda, Sluníčko:-)**

06.05.2024 14:19:55 | cappuccinogirl

Cappuccino je taky dobrý!!!

07.05.2024 11:03:33 | Slunečná Sofie

o tantře něco vím a souhlasím s přirozeností a intimitou...pro mě je záhadou že na takový festival může někdo jít...

06.05.2024 14:06:10 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí