Anotace: +
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie +
♪♪♪
Když něco po úřadech potřebuješ, musíš dle směrnic čekat týdny, měsíce, někdy i roky.
Když ale chce úřad něco po tobě, musí to vše být dle směrnic ihned,
ještě dnes, nejhůře (už s výhružkou!) do tří dnů!
A já nedávno dle směrnice pokuta... NA MÍSTĚ... Tak!
16.06.2020 18:01:46 | Vivien
No vidíš. Úředník by na místě zásadně nezaplatil, protože by celou situaci nechal posoudit úředníkem-odborníkem, přezkoumat úředníkem-právníkem a nakonec se odvolal proti jejímu nesprávnému výkladu k úředníku-soudci. Pak by se to zaseklo pro přetíženost úřadů na pár let, odloženo-v jednání a nakonec by tento nikdy nedokázaný přestupek byl úředně promlčen. :-))
17.06.2020 11:14:36 | Lighter
tak ouředníci jsou důležití proto aby zakryli jak jsou nahovno :)
16.06.2020 17:45:23 | xoxoxo
Tak každý úředník si rád hraje na přetíženého prací a povinostmi, k nezastižení(je na svačině celý den:-) a rozeného odborníka, jehož rozhodnutí je svaté. Ale protože dělá hovno, požaduje dalšího podřízeného úředníka, který to za něj prý vše stihne. Ale ten potřebuje dalšího a ten další taky...Takže dělají stále stejné hovno, ale počet kanceláří se exponenciálně zvětšuje. :-))
Vzpomínám na jednu kulturní organizaci, kde pracovalo ve skutečnosti asi tak pět lidí (produkce akcí) a nad nimi byl sekretariát asi padesáti podvedoucích, vedoucích, nadvedoucích(organizace akcí), neboli v kancelářích sedících úředníků. Dnes se říká manažerů...
17.06.2020 11:25:03 | Lighter
jsou dvě věci nekonečné a to vesmír a úřednící(manažeři) jen u té první si nejsem tak jistá .)))
21.06.2020 20:27:40 | xoxoxo