Anotace: @&@
Přemíláme stále dokola tytéž pravdy, až nakonec propadnou i tím nejjemnějším sítem kamsi do ztracena.
Praha, 25.6.2018
https://www.youtube.com/watch?v=k5q1yo1ZMiQ
jojo, to jsou ty pravdy...
nedávno jsem jela se třemi lidmi postiženými alzheimerovou chorobou na koncert pro postižené lidi... když jsem tuto akci řešila s dcerou jedné zúčastněné, řekla mi, šaty jsem ji přivezla a děkuju, že ji vyvezete, ale promyslete si to, je mimo, je strašný ji někam vzít a jestli si to tedy nerozmyslíte, tak vám přeju hodně štěstí... usmála jsem se, nebojte, vydržím to a děkuju za schválení... pravda, jednoduchý to nebylo, pravda náročný to bylo, ale taky je i ta druhá pravda, že to stálo za to... a že si to nepamatuje? nevadí, prožila ... a ať ta nemoc vezme cokoli, prožitek, úsměv a jiskry v očích, které měla, to je taky pravda... a já je viděla, vnímala a byla jsem u toho... ne, byly jsme u toho a jedna už to neví, ale já ano... :-) ať jsou pravdy, jak jsou, tak prožitek z těch pravd kohokoli stojí za to ...
30.06.2018 00:27:56 | zelená víla
To je krásný příběh a hodný hlubšího zamyšlení - také si myslím, že každý prožitek má smysl, i ten prchavý... :-)
30.06.2018 22:12:16 | Amonasr
Vštěpovali nám, že pravda je jen jedna. Při pohledu na problém z několika stran však zjistíme, že je jich pokaždé několik. Sice se dají, po malé úvaze, sloučit do JEDNÉ velké pravdy, ale proč by se to mělo dělat? Vždyť každý chce mít nárok na tu svou.
28.06.2018 06:38:59 | Koblížek
..kéž by to byly pravdy co omíláme...;-)
27.06.2018 22:58:03 | bogen
Nic není ztraceno! Když to nejméně čekáme vybafnou na nás z podvědomí. Někdy i pořádně kousnou, že jsme na ně zapomněli. :-))
27.06.2018 12:06:41 | Lighter
Mnohé pravdy, které jsem pozřel jsem na vhodném místě vykadil. Ale mnohé, které jsem dříve nemohl strávit mi později prospěly.
27.06.2018 08:30:11 | Slav Milo
Kdybys to zavěsil jako aforismus, Slav Milo, vůbec bych se nad ST nerozmýšlel - tvá (dů)vtipnost mě bezvadně pobavila, díky :-)
27.06.2018 11:26:00 | Amonasr
rádo se stalo. Ale přemýšlím nad tím tak, že ty pravdy, které přemí(ý)láme pořád dokola prostě jen nemůžeme strávit. a když to teď nejde, tak to prostě teď nejde. (Proto mám hrubé síto).
27.06.2018 17:04:46 | Slav Milo
Ano, ano, pořád jen přemýšlíme o pravdách a nežijeme doopravdy. Krásné. ST*
27.06.2018 07:59:26 | Šípková Růženka
Když ony ty pravdy mají tisíce významů, a jak znám lidi vždycky je pochopí tak aby z nich pro ně koukal prospěch....ufff naštěstí mě od vážných myšlenek vytrhli ty dvě půvabný tanečnice v krojích :-)
27.06.2018 07:33:35 | klaun
Jsi moudrý, klaune - a navíc jsi mě rozesmál. Prostě klaun jak má být - díky :-))
27.06.2018 11:22:17 | Amonasr
Ami..kamsi do ztracena.....ano - je to tak. říkalo se kdysi, že lež má krátké nohy. nevím. lež je lež a vyvrátit dnes lež není vůbec jednoduché - ba přímo nemožné. notabene když člověk vlastně ani neví co je pravda a co je lež. je to zapeklité. proto je fakt lepší být zticha a myslet si svoje. nevěřit nikomu, to jsme to dopracovali...
27.06.2018 07:14:50 | Anděl
Věřit možná své intuici, Anděli - pokud ji dokážeme ještě uvnitř sebe pod nánosem všelijakého mediálního odpadu objevit... ;-)
27.06.2018 11:20:39 | Amonasr