Když jsem byl ještě dítě, z rádia zpívali povětšinou žijící interpreti. Postupem doby však rozhlasové vlny ovládli svým zpěvem převážně nebožtíci.
Praha, 12.8.2017
https://www.youtube.com/watch?v=lQHlZoB1Yjw
vždycky ráda slyším zpívat někoho kdo už nežije díky jeho hlasu se vracím do časů ve kterých nikdo neumírá :-))
13.08.2017 13:30:46 | Iva Husárková
To jsi napsala hezky :-) Já při tom někdy sám na chvíli mládnu, zvlášť když to jsou věci mně blízké... Přiznám se ale, že někdy si naopak řeknu, že tohle by zrovna už vykopávat nemuseli - zvlášť takový ten normalizační střední proud 70. a 80. let, ten mi k srdci moc nepřirost, až na světlé výjimky. Ale to je asi věc osobního vkusu a taky trochu generační. Zlatá pro mě holt už navždy zůstanou šedesátá... :-))
13.08.2017 22:55:28 | Amonasr
Zvláštní, že stále mají co "říci". Mnohdy i dnešní mládeži, která se k nim postupně vrací.
13.08.2017 12:47:22 | Koblížek
Jo, je to zvláštní fenomén, o němž by se daly určitě psát i zajímavé studie. Možná je odborníci i píší, nesleduju to... Částečně jsem reagoval i v odpovědi Kubínovi níže... :-)
13.08.2017 22:48:55 | Amonasr
Nové Zombie se kolikrát nedá ani poslouchat, proto už rádia raději otevírají známé hroby :-).
13.08.2017 11:53:22 | Kubíno
Bůhví, co všechno je k tomu vede... Dnes snad někteří musí rádiím i platit, aby je hráli (nebo možná jen uplácet redaktory - neznám to prostředí) - i šoubyznys je ale zkrátka především byznys... ;-)) Ale sám jsem někdy překvapený, že (některým) mladým se stále ještě líbí to, co se líbilo nám, když jsme byli mladí. To idoly z mládí našich rodičů či prarodičů nám jako teenagerům neříkaly vůbec nic, před Babiččinou krabičkou v televizi jsem vždy zdrhal co nejdál... :-))
13.08.2017 22:46:33 | Amonasr
...však já tomu říkám mrtvolky nám zpívaj...zombie jsou ti ještě trošku živí interpreti...fuj jsem morbidní, omluva...;-)
13.08.2017 10:44:26 | bogen
jo jo svět se místama mění v panoptikum stínůzdání..has du recht Josef !!:-D* :-( ST*
13.08.2017 10:40:40 | Frr
Já zrovna vzpomínala na Špinarku, když zpívá tu svou Jednoho dne se vrátíš, tak mi pokaždé naskočí husí kůže, a říkám si, že měla dostat víc, tatínek ji jednou vezl, stopovala, a říkal, že je to bezvadná a skromná ženská, moc si to považoval...
13.08.2017 09:29:14 | Philogyny1
Jo, to nazpívala geniálně. Vlastně jsem ji pořádně docenil teprve, když odešla... A nedávno jsem potkal staré kamarády z Ostravy, co ji trochu znali, a taky o ní mluvili moc hezky :-)
13.08.2017 22:24:06 | Amonasr
Hele.. já dneska nemám moc náladu na filozofický hloubání..
Ale rádio, ze kterýho by hráli jenom nebožtíci, bych celkem uvítal..
Ať už s "čerstvými" nebožtíky - Varga, Hladík, Lord, Paco de Lucia.. tak s uleželejšími nebožtíky..
Hendrix, Joplin, Morison.. atp... ;)
12.08.2017 23:43:44 | Joe Vai