Anotace: @&@
Vrcholem básnického umu je nesdělit vůbec NIC, ovšem tak, aby byl čtenář unešený z toho, že mu bylo předloženo NĚCO, co by sám slovy vyjádřit nedokázal.
Praha, 30.4.2019
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE
Téma širého lánu. Jen doušku. Co si máme o sobě nalhávat když omíláme klišé, že vychovává "jen" rodina. Co si o povaze národa myslet, když nejčtenějším periodikem je bulvární Blesk. Ale už dost. Abych nebyl obviněn z moralizování. Tvůj aforizmus má břit!
03.05.2019 15:00:38 | šerý
Myslím, že zrovna Tebe by tu z nějakého moralizování sotva kdo chtěl podezírat... ;-) A tyhle řečnické otázky ať si zkusí zodpovědět každý sám, bude-li se chtít zamyslet... :-))
03.05.2019 17:05:08 | Amonasr
chtěl jsem věnovat kaligram, ale liter všechny mezery smrskne do jedné.
Tak holt jen Díky. blablabla
02.05.2019 08:42:43 | Kocour Damián
Velmi výstižné, to je liter ve své jediné ambici. Možná bych zrušil ta velká písmena a předložil tak myšlenku ještě nenápadněji. Výborně myšlené, provedené i nazvané.
02.05.2019 08:10:43 | Karel Koryntka
Ta velká písmena jsou samozřejmě věc názoru - já jsem naopak chtěl ten kontrast mezi NIC a NĚCO podtrhnout. I při hlasitém přednesu bych si představoval, že interpret položí právě na tato dvě slůvka zvláštní důraz.
02.05.2019 10:40:10 | Amonasr
Čirá ironie od tebe....Teď jsi se sám vrhl na hodně tenký led. Protože když je to líbivé,ale obsahově prázdné, je to kýč...Tomu by měli rozumět kritici, ale co na to řeknou básníci? ST! :-))
01.05.2019 22:28:17 | Lighter
Tak tenhle pocit zažívám i při čtění některých autorů tady na Literu a vlastně nevím, co jim napsat abych ten pocit komentářem nepokazila :-)
01.05.2019 20:29:29 | vlnka
Ami......přečetla jsem snad devětkrát! JZS...tolik informací najednou...a směji se....mám radost! Protože...jsem toto od Tebe samozřejmě vůbec nečekala:-))))Blablabla je perfektní....a v současní době velice aktuální...poněvadž blablabla dělá dnes polovina národa. českého. moje neteř žije v Londýně. říkala že tolik nenávisti a zášti co je zde v ČR nikdy nezažila...souhlasím s ní. a někdy se za Čechy opravdu stydím...juj! musím číst a číst...Tvá díla:-) a těším se!moc...
01.05.2019 19:52:23 | Anděl
Úplně Tvé neteři rozumím, Anděli - taky to věčné mediální rozeštvávání nesnáším, čím dál víc. Ono to prostě někomu a něčemu slouží a lidi se pak chytají všelijakých těch blablabla, protože už se prakticky nedá ověřit, co je fake, co polopravda a co umně podaná manipulace, kritický rozum se kamsi vytrácí. Místo diskusí se vedou jen zaťaté monology a bez naslouchání druhým to zkrátka jinak než jako kakofonické blablabla ani dopadnout nemůže. Ale to už jsme poněkud mimo půdu poezie... ;-))
01.05.2019 20:47:48 | Amonasr