(reklamní populár)

(reklamní populár)

 

♪♪♪


Popularita je otázka špatného vkusu. Nebo si myslíte, že ho většina lidí, u kterých

je něco populární, skutečně má vytříbený? Pak by reklama pro zvýšení prodejnosti

nefungovala. Lidé by poznali sami, co je dobré a nemusela by existovat. Dobré věci

nepotřebují reklamu, pokud jsou lidé dobří v jejich rozpoznání. To se samo rozkecá.

Nebo zůstanou esoterické, když tomu lidé nerozumí. Umělá popularita je jen

obchodní strategie pro ty, co nejsou schopní sami myslet.

Tak vzniká konzumní dav.

 

 

 

 

Autor Lighter, 22.05.2024
Přečteno 61x
Tipy 7
Poslední tipující: jort1, Anezka.M, mkinka, Žluťák, Fialový metal, zase já
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi na tom něco bude, v dnešní době je velice populární se proti všemu bouřit a moc o tom nepřemýšlet:-)

22.05.2024 12:47:31 | Žluťák

Zajímavé, že proti svému vlastnímu špatnému vkusu se nikdo nebouří...To není populární. :-)

23.05.2024 11:15:59 | Lighter

Nikdo si neuvědomuje že má špatný vkus. Já kdybych to o sobě zjistil, tak bych se rozhodně bouřil:-)

23.05.2024 12:34:31 | Žluťák

To by byla pravá kulturní revoluce! :-))

24.05.2024 11:54:02 | Lighter

Být či nebýt ;-))
Me(n)tál
Tím čím chci...
"Beat ne.večer."
***
Nepopulární je neskutečně sexy...

22.05.2024 12:46:10 | Fialový metal

Díky. Na druhou stranu ani nepopularita není záruka kvality...:-)

23.05.2024 11:17:44 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí