(podivná info hesla)

(podivná info hesla)

 

♪♪♪



Schopnost pochopení informací se snižuje se snižující se inteligencí konzumentů,

kteří ke kritickému analytickému myšlení nejsou vychováváni. Vlastně spíše k opaku

myšlení, k mentální přizpůsobivosti všemu novému, nevyzkoušenému, rádoby

modernímu. Takže je nutné všechny informace podat jen polopatě a zjednodušeně,

takže často zpola nesprávně. Něco jako běžná hesla na billboardech, která jsou

podivná, protože je navíc vytvářejí podivní kreativci, často s jinou inteligencí a úplně

jinou představivostí než je vnímavost lidí z běžného davu, což je ještě více podivně

kontraproduktivní. Eufemisticky se tomu říká konání proklientské,

protože říkat počesku zákazníci je už také nemoderní.

 

 

 

 

Autor Lighter, 08.04.2024
Přečteno 129x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

...nikdo tě jednoduše nepochopil...takže spíš nevnímavost...;-) Ignoramus et ignorabimus...

08.04.2024 17:01:58 | Marten

líbí

:-D

09.04.2024 10:33:49 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel