Anotace: 800 Kocourkovský humor. :-)
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie
Všechny politické diskuze vždy vrcholí vzájemným křikem zlodějů "Chyťte zloděje!". Pak se všichni demokraticky uspokojeni svobodně rozejdou. Za svým soukromým byznysem.
Ano. Trefil jsi hřebík přímo na hlavičku. Bohužel vládnoucí a ekonomická mafie jsou tak propojeny, že už to nikdy nikdo nezmění. Ať je u moci kdokoliv. je to definitivní....*ST*
18.07.2018 07:51:56 | Anděl
Vládnou mocní(bohatí a vlivní) a občané jsou bezmocní, za každého režimu. Jen doba se zlepšila, dříve se skrývali a nechtěli, aby je někdo znal; dnes se promenují ve světle kamer a řeční a chlubí se pyšně, kdo je lepší a větší! Mafián a zloděj! Samozřejmě bezúhonní-nejsou důkazy, na tom si dali záležet. Přeci "všeci kradnů", ne...? Mladí, co začínají "podnikat", je nadšeně obdivují...:-))
18.07.2018 13:08:52 | Lighter
som si spomenul na záverečnú scénu z komédie Vrchní, prchni :D
17.07.2018 18:30:29 | LV
No jo, ale ve skutečnosti to není žádná veselá komedie, ale tragedie. :-))
18.07.2018 13:11:51 | Lighter
Mě občas rozesměje nějaký pan premiér. Naposledy, potom co se vychválil do nebe, mě rozesmál tím, že pronesl něco na způsob následujícího: Sice si půjčíme 50 miliard, ale vůbec zemi nezadlužujeme, protože to občané odpracují. Inu jsem rád, že má takovou důvěru v národ. Ale poradil bych mu, že na dluh se žije mnohem hůře, než když se žije od výplaty k výplatě. Možná se mu to s jeho selským rozumem bude jednou hodit.
17.07.2018 15:06:31 | Slav Milo
Je mu to jedno. Jeho peníze to nejsou! Takové se nejlépe utrácejí...:-)) Dřív se tomu říkalo "rozkrádání socialistického majetku" dnes tunelování-nakládání s veřejnými financemi. A naučili se to pánové jako mladí velmi dobře.
18.07.2018 13:13:50 | Lighter
příležitost dělá z hlupáka zloděje. Ale co, ty velké majetky mi přijdou spíš jako prokletí než požehnání.
20.07.2018 05:12:00 | Slav Milo