Globální krize

Globální krize

Anotace: Moje klasická básnická tvorba se vám podle minimální odezvy příliš nelíbí, tak přicházím s těžším kalibrem.

 

Globální západ čeká ekonomická, a především sociální katastrofa. Západní elity pokračují v sociální segregaci a degradaci nižších sociálních vrstev. Západní globální korporace stupňují zelené šílenství, likvidují lokální podnikání a národní suverenity. Loutkové vlády národních států vedou své země do dluhových pastí, ponižují národní sebevědomí a ožebračují běžné obyvatele svých zemí. Veřejné sdělovací prostředky izolují své publikum od pravdivých informací, udržují je ve strachu z uměle vyvolaných krizí, ničí jejich morální sebevědomí, mravní integritu a vzájemnost. Západ se v zájmu svých supertříd snaží zachránit imperiální postavení tím, že vyvolává krvavé války – avšak ve výsledku na celé čáře prohrává s globálním východem i jihem. Západní civilizace se řítí do propasti a my bohužel s ní.

Jediná naše jistota spočívá v tom, že páni peněz musí zajistit blahobyt pro střední pomocné elity, které tvoří přibližně třetinu populace a udržují u žlabu své genocidní vlády. Totální chaos, kdy přestávají fungovat běžné infrastrukturní řetězce, by proto srazil k zemi i je. Soudím proto, že celosvětový válečný požár nehrozí, avšak ony dvě třetiny nižších tříd a spodiny se musí připravit na nejhorší ekonomickou krizi, z níž vzejde bezprecedentní despocie mocných.

Autor Zoroaster, 26.10.2024
Přečteno 60x
Tipy 3
Poslední tipující: cappuccinogirl, zase já
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Bezprecedentní despocie???
Tu bych viděla někde, kde neexistují ŽÁDNÁ práva a kde život človeka nemá ŽÁDNOU cenu...
To jen tak, za mě...
Jinak - uznávám, že je život těžkej, v lecčems dost zbytečně těžkej.

27.10.2024 15:51:22 | cappuccinogirl

líbí

Už mnohokrát jsem dokazoval, že právní stát, jaký tu máme, zavádí zákony v zájmu mocných supertříd v pozadí, pro něž náš život vskutku nemá cenu, dokonce se nás snaží vyhladit - a na to bude sloužit ona despocie. Ovšem už Platón věděl, že každá demokracie nutně končí tyranidou, a síly hájící současnou liberální demokracii jsou despotické už nyní - stačí mít otevřené oči.

27.10.2024 18:25:09 | Zoroaster

líbí

já věřím v sílu přírody. Slabé kusy pojdou, silné přežijí. Tím myslím i ideje a myšlenky. Jak právě může vnímavý pozorovatel vidět, liberalismus bojuje o život, green deal teror kulminuje a nacismus euroatlantické sebranky dohrává svou poslední roli.

26.10.2024 21:30:35 | zase já

líbí

Škoda, že těch vnímavých pozorovatelů je tak málo...

26.10.2024 23:12:42 | Zoroaster

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel