Anotace: 260 (Anglický název, aby tomu rozuměli i ti mladší a modernější Češi(?).:-)
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie
Když nemají čas ani rozum rodiče, děti vychová špína světové e-ulice. Virtuální motivační smrští komerce pro blbce, morálně-toxického odpadu a sexy nechutností. To je ta pravá svobodná (ne)výchova.
Jsem Stonásobně šťastný, že jsem jako kluk a mladej zažil vše, a nebylo toho málo, bez těhle počítačových Většinou kravin.ST.
03.01.2017 22:31:29 | Jeněcovevzduchukrásného
Informace nejsou kraviny! Asi tak miliontina procenta (ze všech těch kravin) určitě ne! Jen je najít. :-))
04.01.2017 11:55:45 | Lighter
Je pravda, že skrze počítač jsem se asi před deseti dny skontaktoval a to po Čtyřiceti letech, s kamarádem s dětství.Neměl ho doma nikterak idilické a navíc se musel starat o svých šest mladších sourozenců, tak, že, když jsem pro něj s kamarádam zašli domů, často nám mezi dveřma řekl, že jít ven nemůže:-(.Měl Skvělou Babičku, která mu Hodně pomáhala.Posledních půl roku se mi Velmi často vybavovala v mých myšlenkách, vzpomínkách, a já jsem se pustil, a to přes tento TECHNICKÝ VYNÁÁÁLEZ:-), do pátrání, kde je mu konec.Když mu asi ve čtrnácti zemřela jeho Babička, tak se pak odstěhovali a od té doby jsem kamaráda neviděl.Díky jeho babičce(tedy přes jakési nadvnímaní?, A TO BEZ počítače!:-), a o tom jsem již dnes naprosto přesvědčený), jsem se dal do pátrání a nakonec jsem ho vypátral přes Spolužáky na počí..:-).Už jse si psalí a jsem za to moc Šťastný.Žije již dvacetšest let v Kanadě, má se dobře a v lednu jako každým rokem přiletí na celý měsíc do Prahy.Moc se na Něj Tšším:-).Za toto vše Děkuji Všemohoucímu, jeho Babičce a taky počítači.:-)
05.01.2017 11:07:02 | Jeněcovevzduchukrásného
To je jako se vším, i s počítačem. Záleží na co (dobrého) ho použiješ. :-)
05.01.2017 11:50:51 | Lighter
Okná otevřou si do Eulice
pasou se tam emulice
osla streetnou už i v Osle
globálním je ajtí poslem :D
http://www.emule.com/wp-content/uploads/2014/02/emule-windows-8.jpg
03.01.2017 15:15:31 | LV