Anotace: Rád bych zjistil, kolik je na tomto webu chlapů. Tak vyzývám každého, kdo se považuje za chlapa, ať dá tomuto dílku TIP.
Jakže? Sex má být plnokrevným potomkem lásky? Láskou vděčíme za prospěch, který sklízíme. Muž, jenž vděčí ženě za to, že s ním sdílí lože, je buď slaboch nebo ubožák. Ubohá je i žena, pokud pouze odevzdala své tělo muži k jeho potřebě. Nikdy nepozná slasti roztoužené vášně a smyslné erotiky. Přátelé, zanechme těch směšných slůvek o toleranci, váženosti a milosti. Krása a síla je to, co ženy přitahuje. Jejich láska se napájí mocí. Moc je úhelným kamenem jejich vlastní hodnoty.
Ženě v sexu přísluší hrát jednu ze tří rolí. Může být otrokyní, nymfou nebo bohyní. Role otrokyně je přirozené ženské sexualitě nejbližší. Dejte ženě pána, a její vášeň rozkvete. Jenomže, kde je pánům hodným toho jména konec? Všichni jsme si rovni, v křesťanství i v bezvěrectví. Proto je dnes tak málo žen, v jejichž milostném životě lze vůbec mluvit o nějaké sexualitě. Být nymfou vyžaduje krásu a nadání. V dobách duchovního zdraví existovaly školy, kde se vznešené dcery učily milostnému umění. Nový duchovní proud tyto chrámy zasvěcené božstvům a potomkům Erótovým smetl z povrchu zemského jako chlévy neřesti. Pojem nymfy jako neodmyslitelné průvodkyně dionýsovskými slavnostmi se pokřivil na poníženou služebnici mužské prostopášnosti. Jaká škoda! Kolik krásy, inspirace a tvůrčího nadšení bylo umrtveno. Jak mělkým a jalovým se stal sexuální prožitek následným generacím. Ušlechtilé kněžky lásky přestaly být vzorem a staly se z nich bezcenné děvky, tak jako vůle k moci se zahalila pokryteckým pláštíkem lásky k bližnímu, tím hábitem přízemní chtivosti přivlastnit si slabé a potřebné jako snadno dostupnou kořist.
Je-li nyní pro ženu potupné být otrokyní a k nymfám chová pohrdlivý odpor, potom chce být bohyní. Bohyně je moc převrácená naruby, ženská sexualita obrácená do sebe. Žádný muž ve zbožném vytržení, v poblouznění srdce a v úžasu nad nedostižností svého předmětu touhy nedokáže ženu vzrušit. Jen chvilkový pocit povznesení nad všechny hranice světa dokáže bohyni omámit v letu na perutích narcisismu. Vlastní koitus se v ten okamžik stává zvířeckou degradací, poskvrnou božské dokonalosti, pádem z výšky. Z takové ženy se snadno stane frigidní majitelka realit či chamtivá kurtizána.
Úspěšní muži mají své otrokyně, vydržují si své nymfy. Pokud někdo z nich propadne kouzlu bohyně, přijde většinou o všechno. Nakonec i o rozum a svůj vlastní prospěch. Mužský nával sexuální touhy žádá otrokyni. Přichází prudce a nesmlouvavě. Otrokyně nemusí být ani tak krásná, jako ochotná. Projevy bezdůvodné nevole musejí být potrestány. Koitus ji oblaží a neublíží, pokud je její pán dost pozorný k jejímu zdraví, potřebám a dobré výživě. Pro plné sexuální uspokojení však touží být každý muž v obležení nymf, či alespoň pod vlivem nymfy jedné. Většina mužů dnes takové uspokojení nezná. Všichni však o něm sní. Sex s nymfou je skutečná oslava života, rozkoš ryzí krásy a plodnosti. Nymfa se nenabízí, jen v líbezné nahotě láká písní či tancem ke společné číši plné radosti a slastného opojení.
Opravdu mocní muži mají harémy plné otrokyň. V lásce pak upřednostňují ty ženy, jež umění sexu povýšily na genialitu božské nymfy. Příkladem u tmavých středomořských národů je Šeherezáda. Vládci a mocnáři slovansko-árijských národů si po příchodu křesťanství vydržovali zástupy milenek. Kníže Vladimír, který christianizoval Kyjevskou Rus, jich prý měl po celé zemi stovky. Křesťanský klérus však udržoval obecný lid v uměřenosti svátostí manželství. Katoličtí kněží ustanovili svazek manželský jako štít proti hříchu smilstva a vší prostopášné neřesti. Onu záslužnou a sex ochromující funkci plní manželství dodnes. Není větším anti-afrodiziakem než otrávená, unavená, tlustá a zatrpklá žena, kterou má muž každou noc vedle sebe v posteli. Pravý sex v manželství obvykle skončí aktem početí. Následuje všední rodinný život a boj o místo na slunci.
Naštěstí sex (jako sexapeal) a následná zamilovanost je sama o sobě přirozená a více hormonální podvědomá záležitost než rozumová, než si přiznáme, a je to jen dobře. Jak se do ní začnou plést intelektuální ideje, ideály a role a klišé a -archální předsudky, nedělá to s milostným životem lidí nic dobrého, když se většina přirozeného v lidech ztrácí...Spíše píšeš o "úpadkově společenském" (zne)užívání sexuálních "hraných" rolí, což se bohužel běžně děje, než o přirozeném milostném životě, takže tvůj text ani nebudu přímo komentovat, na to nejsem dost "staro_macho" chlap! :-)
25.04.2025 12:26:37 | Lighter
"Přirozený milostný život" je výslednicí lásky milostné nebo vztahové (viz tvé vyjádření v mém předcházejícím aforismu)? A sex je tedy záležitost spontánní a podvědomá, nebo hraná v úpadkových rolích? Nějak se v rozporech tvých komentářů začínám ztrácet...
25.04.2025 13:52:04 | Zoroaster
Neztrácíš se v tom, jen to nechápeš, to je rozdíl. Sex je láska milostná, sexuální. To ostatní, čemu se říká taky láska je vztahové. Opravdu láska k rodině, vlasti nebo přírodě není sex, abych to zlehčil...:-)
25.04.2025 16:35:21 | Lighter
Spíše se ztrácíš ty kdesi mimo daný horizont lásky (a vztahu) mezi mužem a ženou neboli milostná láska je totéž co vztahová láska, mám-li už použít tvých kostrbatých pojmů. O vlasti, přírodě tu není řeč. A sex je zkrátka jenom sex...
25.04.2025 17:32:52 | Zoroaster
Tipnu ti STčko, ať tě přiblížím k těm tvejm vysněnejm padesáti tipům, ale čtení jsem vzdala už po druhý větě - už ta jde podle mýho tak šejdrem, že mě odehnala...asi nejsem dost chlap:-)))
24.04.2025 21:27:34 | cappuccinogirl
Rád bych zjistil, kolik je na tomto webu chlapů. Tak vyzývám každého, kdo se považuje za chlapa, ať dá tomuto dílku TIP. Zatím se přihlásili dva...
24.04.2025 20:07:13 | Zoroaster