Anotace: + (reakce na obchodní valentýnský)
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie +
Když nám vládnou obchodníci, všechno se dá zaprodat. Z krásných přírodně lidových
a duchovně založených svátků se stávají mediálně reklamně obchodně prodejní
orgie pro masy konzumentů. Svátky tím ztratili jakýkoliv skutečný lidský
či společenský smysl pro normální lidi, duch svátků byl zneužit,
značka zaprodána, zisk dosažen. Vše je v pořádku,
dle marketingových plánů.
Říkám si, jestli je vůbec možný, aby se tohle ještě někdy změnilo...:-(
Je to děsná škoda a ochuzení nejen této ,ale i všech budoucích generací... i když tak to viděj starší, mladším už to asi ani nedochází... nepoznali nic jinýho, nemohou srovnat.
15.02.2024 16:56:24 | cappuccinogirl
Přesně tak, starší mohou srovnávat, co bylo a jak bylo. Mladí mají i to špatné za samozřejmé, takže tzv. normální. A to je špatně. Pro ně...Je to masová ztráta identity, globalizace.
16.02.2024 11:14:29 | Lighter