Anotace: Zrcadlo si oblíbíme spíš pro jeho milosrdnost, než pro jeho dokonalost :-D
Na našich bližních vidíme zřetelně každou i sebemenší chybičku. Jen málokdy si ale uvědomíme, že v tu chvíli máme před sebou stejně dokonalé zrcadlo.
Praha, 10.11.14
https://www.youtube.com/watch?v=OlncokD8kio
..taktak..ukaž na někoho prstem.....
..a podívej se do dlaně....tři prstíky ukazují...no..na koho asi:-)))
13.11.2014 16:30:03 | isisleo
Jééé, to je supr, to jsem neznal ;-))) To budu muset někdy na někom vyzkoušet :-D
13.11.2014 17:24:41 | Amonasr
No tak dobře, já už nebudu vytýkat příteli J, že není dost hodný na svého partnera M, mohlo by se ukázat, že mám ten samý problém :-)
Dokonalý moderní tanec, to jsem ještě neviděla... děkuju!
13.11.2014 13:35:49 | Pamína
Jo, myslím, že všichni jsme málo hodní na své partnery, to už je asi úděl člověka (neplatí samozřejmě pro ty první tři měsíce zamilovanosti, kdy jsou zrcadla ještě zabalená v neprůhledné folii)… :-D
Že kluci krásně tančí - to mám radost, žes to taky ocenila :-)
13.11.2014 13:53:56 | Amonasr
Hezké..chyby na sobě nevidím, protože na sebe v podstatě "nevidím"...to prokleté zrcadlo mě ale "usvědčí"...:-) at už je to kus skla, nebo blízký člověk :-)
13.11.2014 13:20:06 | bogen
Ano, hezky řečeno :-) Já se tedy do zrcadla dívám dost nerad, to bude asi tím :-D Akorát se svým nejbližším občas ztratím obezřetnost, abych vzápětí (po kolikáté už?) vždycky zjistil, že umí být mnohem dokonalejším zrcadlem, než jsem já sám… ;-))
13.11.2014 13:51:54 | Amonasr
...už to tak bude, že nejvíc nám vadí na druhých chyby, které patří i k nám...:-)
13.11.2014 12:11:50 | Jort
Zrcadlo pověz mi, kdo je v zemi zdejší, nejhezčí a nejkrásnější? A no jo sakra. Zase Sněhurka. To se jí to po třech stech letech zase natřásá po plastice, liposukci, botoxu a rekonstrukci nárazníků. Si už budu muset koupit modernější zrcadlo. Tenhle zastaralý model značky Orava mele furt to samý a ještě obrazí jen v zelenošedých barvách. V tomhle provedení může logicky v kráse zvítězit jenom zombie. Asi se praštím přes kapsu a pořídím si model od Appleu. :O)
13.11.2014 10:59:27 | Tichá meluzína
Jen se nedělej - myslím, že máš ve svém okolí nejedno zrcadlo, které Ti smějícíma se očima říká, že jsi ta nejkrásnější ;-))
13.11.2014 11:09:33 | Amonasr