Člověk se tak rád chlubí svým prý vyspělým rozumem, ale když jde o to si raději o sobě či světě něco nepřipouštět, dokáže dokonale hloupě podvádět sám sebe.
Komu nejde sebelhaní :-) a ještě za sebeomluvenky bych se přimlouvala....:-)
22.10.2015 23:59:34 | Martinecka23
Kritická připomínka - ta tvá souvětí jsou někdy tak krkolomná, že se mi vůbec o nich nechce přemýšlet. Doporučila bych je občas rozdělit do dvou vět. Je bezva, že ti jde o to, jestli kriticky a sebekriticky přemýšlíme nad tím, co čteme (viz tvé profilové info), ale občas i autor musí provést kritiku vlastního textu vzhledem ke čtenáři.
22.10.2015 16:20:05 | Bylinná směs
Tak to máš pravdu. Jde mi to těžko se vyjádřit jednoduše. Asi složitě přemýšlím a mám problém to pak převést významově do slov tak, aby to bylo jasné. A v těch souvětích jsem často nejistý, co se týká čárek. Možná tam mám chyby. Nejsem dokonalý. Budu se snažit to zjednodušovat. Díky. ;-)
22.10.2015 16:35:46 | Lighter
Složité myšlení má kde kdo. To, co tě může dostat na vyšší level, je snaha precizovat své myšlenky, zpřesňovat vyjádření, nechat své texty kritizovat a psát a psát a psát. Bohužel, tady není pro výše zmíněné příliš pozitivní prostředí.
23.10.2015 18:20:54 | Bylinná směs
Kritika se psychicky těžko zvládá, proto ji nikdo nemá rád. A tak ani nekritizuje, raději nediskutuje. Chvála nikam neposouvá. Snaha se ale taky cení, ne?
25.10.2015 15:42:42 | Lighter
Někdy je potřeba být na sebe velmi tvrdý a přestat se utěšovat tím, že snaha se cení. Myslím, že to člověka odklání od cíle.
25.10.2015 17:43:32 | Bylinná směs