Anotace: 230 O infantilitě kultury a módy.
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie
Zralá dospělost se už vážně nenosí. I ovoce se lépe prodává nedozrálé. Je nám módou a reklamou stále sugerováno hrát si na věčně mladistvé za jakéhokoliv věku! Být nadšeně věčnými puberťáky. Obdivuhodný moderní trend kultury pedofilie.
No, ona pračlověková Janečková taky nepohrdla, když jí pračlověk přinesl náhrdelník z tygřích zubů, co vyměnil u vedlejší tlupy za uloveného jelena. Přitom už měla věk, třicítka na krku, děti dávno z domu... :-))
26.03.2016 18:07:14 | A42
Jednoduchá rovnice.Zblbnout Více lidí = Více kšeftu.A to platí Všude, stejně jako 1+1=2 :-)
17.03.2016 20:45:32 | Jeněcovevzduchukrásného
Máš pravdu. Proto se z kultury stal reklamní byznys se "zblblostí lidskou". :-)
18.03.2016 11:22:22 | Lighter
Tak, tak, já jim na to ale neskáču, a proto, díky Bohu, nemám dluhy, nemusím mít totiž každý ho... :-)
19.03.2016 13:12:27 | Jeněcovevzduchukrásného