Anotace: 756 Nejen budhistům.
Sbírka: Blbá Moudra a Černé Ironie
Na to, jak je život krátký, je naše utrpení příliš dlouhé. Ne proboha, další život ne!
Na to nevěřím!
je na každém, jak utrpení uchopí... někdo ho vždy bude nazývat utrpením, někdo darem a někdo možností...
04.05.2018 23:09:22 | zelená víla
:-) hudba - to je prostě moje! paráda! někdy se mi zdá, jakobych některé chvíle už prožila....nevím čím to je....možná jsem tu už opravdu byli a prožili mnoho životů. ale myslím, že každý život je jedinečný jako každý člověk je jedinečný...a prožívat život umíme každý jinak...je to nekončící otázka - pro zrovna já...když se něco přižene...na to neexistuje odpověď. a to je mi moc líto...
04.05.2018 12:21:15 | Anděl
Díky. Jako malý jsem měl pocit, že jsem prožil asi už vše; jako dospělý, že ještě nic. Takže je to zase o sebeklamných pocitech. :-)
07.05.2018 11:50:08 | Lighter
víš, co toho máš ještě před sebou? jaké prožitky? jen se pořádně rozhížej kolem sebe..je toho tolik, co ještě nevíme...co jsme ještě neprožili...
07.05.2018 18:20:44 | Anděl
Nikdo neví, co má ještě před sebou; jestli vůbec něco. Navíc vím už všechno, všude jsem byl, všechno jsem viděl..!:-)) No a některé, hlavně ty špatné, věci opravdu nechci zažít. Takový "optimista", abych chtěl zažít vše, tedy nejsem. :-)
08.05.2018 15:00:54 | Lighter
...tak jsem to ale nemyslela. že bys měl zažít všechno, to snad ani nejde.a to špatné? ach....o tom psát nebudu.....Tobě přeji jenom to dobré.....to mi věř.
08.05.2018 16:50:14 | Anděl