(brand marketér)

(brand marketér)

 

♪♪♪


Čím sofistikovanější se stává marketing a efektivnější je reklama, tím podřadnější je

všechno zboží. Kvalita by jen snížila zisky. S lidmi je to podobně,

odvozuje byznys psychologie.

 

 

 

Autor Lighter, 10.02.2022
Přečteno 258x
Tipy 4
Poslední tipující: Kaprikorn, Amonasr, Iva Husárková, Friday
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Naštěstí lidi nejsou zboží. Aspoň z většiny. Zatím.

10.02.2022 15:15:19 | Friday

líbí

Většina lidí jsou už jen otroci, levné lidské zdroje, tohle je globál.kapitalism, žádný humanismus...

11.02.2022 10:53:24 | Lighter

líbí

Ale tak je to již velmi dlouho bez ohledu na systém. Všichni bez výjimky dostaneme číslo hned po narození. Katalogizace začala přidělením příjmení.
Mezi sebou to tak zatím z většiny nemáme.

11.02.2022 15:29:37 | Friday

líbí

Souhlas, otázkou je jak moc si své zotročení připouštíme nebo ho považujeme za normální. Někteří jsou dokonce v systému přímo šťastní, jiní vůbec. Tak je to taky již velmi dlouho bez ohledu na systém. Lepší nebo horší, žádný systém příliš svobodu neumožuje, zničila by ho...

15.02.2022 13:30:12 | Lighter

líbí

Je to tak a myslím, že problém je, že lidé věří tomu, že jsou svobodní, aniž by byli. A to tak dalece, že skutečně svobodný jedinec je irituje. Svobodným jedincem myslím takového člověka, který je ochoten nést zodpovědnost za své činy, snášet omezení a čelit následkům za své nepodvolení se. Tedy alespoň ne absolutní podvolení se. V posledních dvou letech se lidé začali bát, že ztrácí svobodu, ale pořád jim nedochází, že ji nikdy skutečně neměli. Zaměňují ztrátu pohodlí se ztrátou svobody.

15.02.2022 17:36:33 | Friday

líbí

Přesně tak. Skoro se nám zdá, že svoboda je možnost nedodržovat špatné zákony. Na přírodní jsme ale všichni krátcí... :-)

16.02.2022 11:12:27 | Lighter

líbí

A to je dobře.

16.02.2022 13:06:36 | Friday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel