xxx

xxx

Bola som na lúke pri lese. Chvíľka ticha mi prospeje. Sedím na tráve, úžívam si krásny podvečer. Ticho, teplo, jemný vánok. Slnko už zapadalo, vytváralo krásne farby. Les voňal.
Odrazu začujem, že sa niekto blíži. Pomalým, tichým krokom. Muž. Zastal pri mne a zahľadel sa na západ slnka. Zdalo sa, že sa mu to páči. Pozrel na mňa, usmial sa a prisadol si ku mne. S ubúdajúcim denným svetlom som si ho mohla obzrieť ťažšie, ale vyzeral pekne. Široké ramená, sympatická tvár. Mal bradu.. Je blízko. Cítim jeho teplo, počujem jeho dych. Oči mal modré ako obloha. Milý úsmev. Priblížil sa ešte viac. Naklonil sa ku mne, pohladil po tvári, hľadel mi do očí.. Jemne krúžil prstami po mojich perách, skúmal moju tvár. Bolo to veľmi vzrušujúce. Srdce mi búšilo o závod.
Kútikom oka som zahliadla červenú žiaru zapadajúceho slnka. Nádhera. Všimol si môj pohľad. Očarujúco sa usmial a pomaly sa jeho tvár približovala k mojej. Veľmi jemnúčko ma pobozkal na ústa. Ako keby sa bál, že sa v tej chvíli rozplyniem a zmiznem. Nežne ma bozkával, až som mala zimomriavky po celom tele. Potisol ma na trávu. Ľahol si na mňa, pohľadom skúmal tvár, akoby čakal na môj tichý súhlas. Môj hlboký vzdych a úsmev mu dali odpoveď. Opäť ma začal bozkávať, teraz už vášnivo ako keby na tom závisel jeho život. Objala som ho okolo krku. Milovali sme sa.
Na lúke pri západe slnka. Pri pocitoch najväčšieho šťastia nám nad hlavami svietili hviezdy.
Mala som pocit, že okolo nás tancujú lesné víly.
Autor Bosorka9, 05.09.2024
Přečteno 44x
Tipy 10
Poslední tipující: Psavec, IronDodo, Ondra, cappuccinogirl, Jan Kacíř, Protos1182, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Úzasně napsané...krásná dechberoucí chvilka.

05.09.2024 10:28:33 | cappuccinogirl

líbí

Veľmi pekne ďakujem

05.09.2024 10:34:11 | Bosorka9

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí