Bratři Snové
Anotace: Báseň vytvořená na Střední Škole v ospalé hodině češtiny. Čísla 1,2,3 označují postavy.
BRATŘI SNOVÉ
Šimon Linda
1. Kde jsi?
2. Jsem ve třídě, v češtině
2. Učíme se náš jazyk-nechápu
2. Hlava těžká naklání se na stranu
1. Jakto?
2. To protože jde na mne spaní
2. Dám si radši hlavu do dlaní
2. A...a už nic totiž spím
2. V hloubi duše sním
1. Sníš o lepším živoťě?
2. Já sním o krásné budoucnosti
1. O světě plném poctivosti?
2. Ne nic takového
2. Mám ženu a pět dětí
2. A všichni se mnou letí
1. Kam?
2. Letíme tam kam chceme
2. Je to jedno, je to sen
2. Už jsem z něho ven
2. Proč jsi to udělal?
2. Proč ses mě furt ptal?
2. To kvůli tobě skončil
2. Abych tě viděl rychle jsem se otočil
2. Ale ty tu nejsi, kde jsi?
1. Kde jsi ty?
2. Já? Jsem nikde, kráčím tmou
1. Tak vidíš
1. Aspoň, že mě slyšíš
2. Jsi přede mnou nebo za mnou?
1. Já jsem tady za rohem
2. Nejsou tu žádné rohy
2. Nemůžou, když nevidím ani na své nohy
2. Tam je světlo, co to je?
2. Do očí tak pronikavě bije
2. A kdo vlastně jsi? Jdu blíž
1. Až na mne šáhneš tak to zjistíš
2. Ty jsi sen ale jaký?
2. Taky krásný nebo..
2. Už je to jedno
2. Dotkl jsem se
3. Jsi ve snu?
2. Jsem v lese
2. Jdu pěšinou dál
3. Kam?
2. Už zase se ptáš?
2. Tam kam chci!
2. Neruš už!
2. Zkazíš mi sen přeci
2. Jako by za mnou stál..
3. Stojí
2. Bože! Ta tvář dívá se na mě!
2. Tu rázem mám nůž v sobě
2. A zase černá tma a noc
2. Fuj! Jsem rád, že jsem z něho ven
3. To byl můj bratr-zlý sen
3. Chtěl jsem ti pomoc
2. Nevím kdo jsi!
2. Kdo jsi? Jak se jmenuješ?
3. Dobrosen, co si přeješ?
2. Kde stojíš?
3. Přece tady
3. Za tvými zády
3. Už mě vidíš?
2. Ano, krásně svítíš
2. Jdu blíž
2. Když se tě dotknu
2. Budu zase v tom krásném snu?
3. Šáhni, třeba se vrátíš
3. Kde jsi?
2. Nevím, kde jsem?
3. Jsi všude, ale nikde
3. Můžeš být kdekoliv ne jinde
3. Fantazie
2. Zavírám oči a natahuji ruku
2. Vidím ženu a pět kluků
2. Letíme, letíme tam kam chceme
2. Je to jedno, je to sen
2. Krásný sen
Přečteno 527x
Tipy 8
Poslední tipující: Kubíno, Frr, ZH
Komentáře (4)
Komentujících (2)