REKLAMNÍ TRIK

REKLAMNÍ TRIK

Anotace: /aneb výkřiky do skoro- prázdnoty /báseň je reakcí na vzkazy autoru,dnes otištěných v diskuzním fóru,a vzkaz pro všechny vydržte,a pište dál

jen věta za větou
básníku v tobě pluje
ale proč jen se tak pletou
jako vlna za vlnou
mlčet už dávno nestačí
máme tu svobodu
svobodu slov
je pevný jak Sablíkové kov
mlčenlivého odchodu
našeho malého svědomí
v naději vědomí
v nadějí všech krásných básní
v kterých i bez reklam /peněz/ Svět zkrásní....
Autor Radek.oslov.Šafárik, 04.03.2010
Přečteno 311x
Tipy 22
Poslední tipující: PIPSQUEAK, lennerka, Markéta G., Bíša, Psavec, Hazentla, hašlerka, Mbonita, zelená víla, Květka Š., ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Považuji komentáře i vzkazy (ty hlavně) za autorské, vždyť z mého pohledu jsou to perly! (ač si to se mnou už málokdo další myslí)

04.03.2010 21:28:00 | Zasr. romantik

líbí

st!

04.03.2010 21:23:00 | hašlerka

líbí

.-/---/
ST

04.03.2010 20:54:00 | Mbonita

líbí

§44 (1) Neoprávněným zásahem do práva autorského je i

a) odstranění nebo změna jakékoli elektronické informace o identifikaci práv k dílu,

b) rozšiřování rozmnoženiny díla včetně jejich dovozu, jakož i sdělování díla veřejnosti, u nichž byly elektronické informace o identifikaci práv k dílu odstraněny nebo pozměněny,

bez svolení autora. §44 (2) Informací o identifikaci práv k dílu podle odstavce 1 je taková informace, která je vyjádřena v číslech, kódech nebo jinak a která podle rozhodnutí autora provází dílo, aby dílo a práva k němu identifikovala.

04.03.2010 19:44:00 | blue

líbí

§40 (1) Autor, do jehož práva bylo neoprávněně zasaženo nebo jehož právu hrozí neoprávněný zásah, může se domáhat zejména

...

1. omluvou,

2. zadostiučiněním v penězích, pokud by se přiznání jiného zadostiučinění nejevilo postačujícím; výši peněžitého zadostiučinění určí soud, který přihlédne zejména k závažnosti vzniklé újmy a k okolnostem, za nichž k zásahu do práva došlo; tím není vyloučena dohoda o narovnání.

04.03.2010 19:41:00 | blue

líbí

můj skromný názor, dle čtení autorského zákona je... že žádná změna děl bez souhlasu autora není přípustná, zde ovšem je anotace braná jako součást díla, takže ani v anotaci by být reklamy neměly... horší už to bude s komentáři, pokud si na ně neděláte autorský nárok,jelikož se ale taky podepisují naším pseudonymem... neměly by být ani tam reklamy vkládány no našich slov

04.03.2010 19:26:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel