Anotace: děláme věci tak automaticky, až je škoda, že nevnímáme podstatu toho dění - v tomto případě grafiku a uměleckého ducha..
jedinečná.. napadá mi tolik myšlenek.. jen olíznout a poslat dál.. st
19.07.2010 21:15:00 | zelená víla
malé smrti všedního dne
kdo olízne
ten stereotyp
líp je lehce nad zemí
to vznášení a taky
zázraky pravých hodnot...
ST
15.07.2010 20:39:00 | Mbonita
Jak výstižné, opravdu i já míval podobné pocity.
Poslední dobou známky olizuji jen sporadicky, e-maily bohužel vítězí...
Třeba by pomohlo renesanci klasické pošty vyrábět lepidla na známky s voňavými příměsmi... Trafikantka by se mě zeptala, jestli chci známku s vůní jahody nebo bylinného likéru. Kdyby měla poprsí jako ta z filmu Amarcord, řekl bych jí nejspíš, že je mi to jedno. A věděl bych, že příště dopisní známku zase koupím u ní, byť by byla cítit shnilou trávou jako ty současné ... |:-))
15.07.2010 08:56:00 | Špáďa
Ta je krásná... Připomněla mi nostalgickou chuť dětství, když jsem takhle "mlsala" u mamky v práci:) Je mi trochu smutno z toho, že už jsem si dávno žádnou známku neoblízla... Má to svou romantiku:)
15.07.2010 08:10:00 | Ollie