MYSLÍM NA TEBE...

MYSLÍM NA TEBE...

Anotace: ...Bastian se začet do Nekonečného příběhu a tím zachránil Fantazii:-) Přeju světu spoustu takových "čtenářů":-)*

 

 

Jsem   příběh,

 

který ty sám jsi vložil

do knihy svého života

a pokoušíš se jej číst,

i přesto,

že ničím nezačíná

ani nekončí…

 

 Stránka,

 

vytržená z kontextu všech

 "bylo"

která nikdo nezapsal,

 a přesto dají se najít...

 

                                   ...v paměti slonů

 

 

 

........................................................................................................ 

 

 

 

… kdyby tě to zajímalo,

tak v druhém odstavci na  str.77 najdeš,

že ty jsi ten,

kdo kouzlo nachází i tam,

kde ho druzí "přejdou",

Bastiane:-)

 

 

 

 

 

Autor cappuccinogirl, 11.06.2024
Přečteno 558x
Tipy 39
Poslední tipující: Denael, Tom XVI, Tom4594, J's .., Dejvis, Jan Kacíř, IronDodo, jort1, Emani, kudlankaW, ...
ikonkaKomentáře (101)
ikonkaKomentujících (20)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Fantazie je fantastickým světem každého člověka na Zemi. Je jen obrovskou škodou, že sociální sítě a mobily jsou pro fantazii Gmorkem, sloužícím bez výhrad Nicotě...nechť dnešní děti najdou více Falků, jenž je provedou jejich světem fantazií. Krásné dílko k přemýšlení.

27.06.2024 15:06:22 | Tom XVI

líbí

Krásný komentář, vedoucí k témuž... taktéž na zamyšlení:-)*

27.06.2024 15:24:00 | cappuccinogirl

líbí

Jedno je zcela jisté,
že fantazie není kýč ani klišé ;-)

27.06.2024 16:09:57 | Tom XVI

líbí

Fantazie je pramen, co napájí řeku písmenek a slov... nádherně tvůrčí tok...na jehož březích rybáři si z něj vytahujou, co chtěj, nebo jen pozorujou tu krásu...

27.06.2024 16:24:05 | cappuccinogirl

líbí

Život může být krásný sen,
v němž hrdinkou jsi sama,
tak ber ho vždycky a s úsměvem
a nehledej v něm drama...
:-D

17.06.2024 13:06:11 | Kozoroh 1

líbí

Já jsem stopro ta
co drama vymetá
z duše ven...
Je krásnej den...
Užívám si
slunný krásy:-)*

17.06.2024 13:15:56 | cappuccinogirl

líbí

Tohle je moc dobrá báseň.
Obsah i forma.
Tak akorát, do dlaní...
Bez diskuze
a planého tlachání.

14.06.2024 07:54:12 | Tom4594

líbí

Naprosto bez tlachání, co je plané,
ti děkuji...a víc už ze mne nikdo nedostane
(v tomto komentu) :-)*

14.06.2024 12:26:53 | cappuccinogirl

líbí

tak nevím, jestli si konečně uvědomil marnost svého boje nebo ho dostala zdejší debata "vo hovně", ale všimli jste si, že Lumír to zabalil?

13.06.2024 22:49:59 | zase já

líbí

Nerozjela bych ji, já včera hodila brzdu... ale postavila jsem se po bok Frráčkovi, je to člověk, od kterýho bychom se my cápci měli učit!!! Podpořila bych stejně tak kohokoli jinýho!!!
Co se týká Lumíra, tak na tohle sdělení už nemám kapacitu...snad se vrátí, jako autor "umí"...
PS: Debata "vo hovně"... jo, asi tak nějak to je, za sebe- pokusím se o brzdu.

13.06.2024 22:57:28 | cappuccinogirl

líbí

je fakt zajímavé, jak se pod tvou krásnou básní rozjela diskuse o něčem úplně jiném...jen čumím...mockrát jsme se spolu bavili, tady krásně vidíš, o čem jsem tenkrát mluvil

k Lumčovi: umí, když píše poezii...bohužel většina jeho publikovaných věcí byla jen blití starého dědka...škoda

13.06.2024 23:08:16 | zase já

líbí

Pod mýma básněma se tolikrát rozjedou diskuze úplně jinam... komentářový neřízený střely... zatra, nevadí mi to, mám to ráda a snad je to oboustranně fajn...:-) Ani kritika mi nevadí, jen ji vždy nepřijmu, ale vždycky si vyslechnu a zareaguju... s tím problém nemám...ale tady se to zvrtlo. A to dost ošklivě.
Lumír, Mariane, 80let!!! Bůhví, jaký my budem, v tom věku. Von tvořil, snažil se o moderní podání, odkazy, nahrávky... Zvládnu tohle třeba já - za 20 let, řekněme???
A že kolem něj bylo "hořko a zatrpklo"??? Život je někdy...těžkej až tak...

13.06.2024 23:21:41 | cappuccinogirl

líbí

jak říkám, jeho BÁSNĚ byly fajn, bohužel jich bylo jen pár...to ostatní byly jen urážky a zlostný pláč beze smyslu...no nic, on se vrátí, nemám strach

13.06.2024 23:38:00 | zase já

líbí

Pamatuju si jeho Ofru... ta se mi líbila moc...taky něco s velikonočním beránkem, taky hodně dobrá, co se ti nelíbí, to se dá obejít, nemusíš to vstřebávat:-) Bohužel jeho dřívější díla neznám, jestli byly dobrý, tak je to k mý škodě...no, nestihla jsem...
Ale všechno se stihnout nedá:-) Tebe stíhám číst a jsem zatra ráda:-) Protože tvý básně - jsou BÁSNĚ!

13.06.2024 23:44:16 | cappuccinogirl

líbí

a děkuju za pochvalu :)

13.06.2024 23:49:29 | zase já

líbí

já znal oba, jeho i Ofru...na Poetizeru o ní nejprve básnil a pak ji nenáviděl...rozumím mu, také jsem si prožil citový karambol a vím, jak je těžké to ustát. Každopádně to, co bych mu připsal na stranu mínusů, byla ta jeho nadutá povýšenost. Já jsem UMĚLEC, protože jsem kdysi pískal na píšťalku za prachy, a VY NEJSTE NIC! No, abych to zkrátil, doba jde dál a to, že někteří mizí prostě patří k tomu. Jednou zmizíme všichni, někdo i víckrát ;)

13.06.2024 23:49:02 | zase já

líbí

Jací jsme, takoví jsme... někdo se mění, aniž by chtěl, to většinou k horšímu, to občas přichází samo, ani si neuvědomíš, i když tak samo zas ne...ale tady bych se zasekla, bo jsem chtěla napsat, že je to "životem", ale nevim, jestli se to dá shrnout do tohohle jednoho slova, no ale snad i jo... a někdo na sobě maká a "roste"... Neptej se mě, v který tý skupině jsem, sama bych nevěděla:-)))

13.06.2024 23:58:02 | cappuccinogirl

líbí

už tím, že o tom mluvíš, se zařazuješ ;)

14.06.2024 00:03:16 | zase já

líbí

Neděs:-))) Snad mám kolem sebe dost místa:-)))
Jo,ráda bych řekla, Mariane, že na sobě pracuju, ale nevim, spíš si myslím, že to flákám, a že bych měla "víc"... Jenže... na to je můj život nějak moc neklidnej:-) A nebo je neklidnej právě proto:-) A už se nám to zase šmodrchá...:-)))
PS: Vím, že je někdy lepší mlčet. Někdy-nevydržim...

14.06.2024 00:10:42 | cappuccinogirl

líbí

na stránce sedmdesát sedm
čas přijde s pamětí k veršům
kde příběh má děj
a trvá jen chvíli

my sloni psali jsme
co skutečně žili ...

my sloni s fantazií
že i ten příběh je
vzpomínka?

lásce dáme pro štěstí sloníka*

12.06.2024 17:25:51 | J's ..

líbí

na stránce sedmdesát sedm
můj čas přichází,
hvězdáři:-)
a sloni časem
přijdou ke mně
a moudrým vnitřním hlasem
osloví
a poví,
co ví...
a ti s fantazií snad
by zvládli si povídat
nekonečně...

12.06.2024 18:02:10 | cappuccinogirl

líbí

Omluva za dlouhej koment: měl by patřit někam pod Lumíra, ale píšu ho vlastně do obecna, proto jsem ho dala zvlášť:-)))
Je mnoho "neprůstřelných v rozhodnutí", je mnoho lhostejných... já nejsem ani jeden z nich... lhostejnost je mi cizí, tu odmítám, člověka "zmrtví"...a to já bych nerada.

Opravdu přemejšlím o tom, co ke mně v životě "přijde"... takže si k tomu řeknu svý a pak snad už nic, no, za roh nevidim ani týhle debatě:-)

Včera jsem si u Žlutýho v komentě všimla slova "zodpovědnost", něco jako, že i autor ji má...aby-nedával špatnej příklad. NESOUHLAS naprostej!!!

Takže pro kohokoli, kdo si tohle bude "potřebovat" přečíst:
Podle mýho (fakt JEN podle mýho) co a jak píšete je pouze vaše věc! Já píšu tak, aby mně to bavilo, abych svý psaní nebrala jako rutinu, to je vše.
Nechávám se inspirovat, životem, jinejma autorama... to je obohacující, ale rozhodně "nekopčím":-) Můžu si zkusit různý polohy psaní, ale Ccino je furt Ccino, a tak by to ,myslím, měl mít každej a zůstat "svůj". Chctít psát "jako někdo", nebo brát slepě mustr, je pitomost!
V tý souvislosti mne napadá spojení "dokonalá báseň"... Podle mýho-neexistuje, a dobře že tak! Každej si v díle něco najdem, něco zavrhnem, co jeden pochválí, druhej nemusí vůbec pochopit... proto je blbost "psát pro druhý"...jak chcete psát pro masu??? To přece nejde. Proto jakákoliv plánovost líbivosti, nebo chcete-li prvoplánovost, je kravina!
Nejsem prvoplánová, přesto občas napíšu kýč. A proč ne?
Když právě tohle chci, když mne mý psaní k tomuhle zavede, tak ok, přišlo to samo... často se mi stane, že píšu, na začátku mám nějakou vidinu a končím úplně jinde... to, s čím jsem si dsedala ke klávesnici, nenaplněno, přesto mám dobrej pocit... netlačím ani na sebe ani na svý myšlenky, co přijde, přijde...
Ke slovu kýč... je dnes mnoho děl, který maj tuhle nálepku. A já říkám, jo, ať ji maj a ať ji nesou hrdě. Protože i tohle je potřeba. Kýč-to je cokoliv, čs čím si to jednotlivec ztotožní. Definice mne nezajímá. Různý pohledy lidí si jakoukoli definici posunou, do svý roviny:-) Každopádněš pro mne kýč = hlavně odpočinek. Mozek má volno, jen čtu, vnořím se do textu a pluju s ním...a to někdy zatra potřebuju!!! Za všechny takový dílka, který mne na chvilku daj pocit něčeho pěknýho a zklidňujícího, naopak děkuju a to velmi.

Musím říct, že jsem nečekala, k jaké debatě tohle moje dílko povede, a jo, ok, proč ne...názor je od toho, aby byl vysloven, má-li kdokoli tu potřebu. Reakce na to, co je vysloveno, jde s tím samo s sebou.
Já teda musim říc, že pro mne tohle dílko bude zas hlavně potvrzením toho, jak různě se díváme, cítíme a hodnotíme...
Co bylo pro mne zamyšlením, pro Žluťáka učebnicová ukázka kýče, pro Lumíra klišé, to si např UI přebrala úplně jinak...i když mne většinou vidí jako autorku, která k té klišovitosti má přinejmenším náběh:-), tak tohle dílko označila jako ORIGO (no, tohle slovo by nepoužila), myslím, že tam bylo něco jako inovativní:-)))

12.06.2024 10:57:30 | cappuccinogirl

líbí

měla bych k tomu takových pár obecných postřehů...

- věci se nedějí nám, ale pro nás... když nás něco bolí, vadí nám, nebo rozčiluje, brnká to na nějaké zranění, které v sobě nosíme a dostáváme příležitost ho vyléčit...

- nikdo nejsme nikomu povinni vysvětlovat, co, proč, a jak, děláme... pokud tím nikomu neubližujeme...

- je dobré pochopit, že ne všichni lidi nás musí chápat a mít rádi, přijímat, a nemusí se jim líbít, co děláme (ono to ani není možné, jsme různí) platí to i opačně... a je to tak v pořádku...

- všichni, úplně všichni, si lžeme do kapes a obelháváme se... někdy víc, někdy míň, většinou si to ani neuvědomujeme... funguje to ale tak, že na druhých si většinou všímáme přesně toho, kde máme u sebe slepé místo - a mohou to být jak "negativní" tak "pozitivní" kvality... což nás vede zpět na začátek;)

věci se nedějí nám, ale pro nás...

...

...hezký den všem, a klid v srdci:*

12.06.2024 11:59:06 | Sonador

líbí

Někdy se potřebuješ "zaléčit", protože tě něco...
A vezmeš to, o čem třeba víš, že na tebe funguje... klidně i "harlequinkový" PLACEBO:-)
Jen je potřeba v tom nebejt furt:-)
Krásnej den, tobě, Son, i všem:-)*

12.06.2024 12:09:27 | cappuccinogirl

líbí

jj, já se netajím tím, že se občas radši podívám na nějakou úplně pitomou telenovelu, než na psychodrama ze života:D ...mám se ráda;)

12.06.2024 12:12:55 | Sonador

líbí

Napsal jsem vám takovou kýčovitou... lehce kritickou... kravinku, chcete ji, nebo se na mě budete zlobit? Musím to vědět dopředu, jinak nehraju:-D

12.06.2024 13:21:36 | Žluťák

líbí

víš, co je nejvěší problém soc. sítí? že si lidi pletou upřímnost s prostořekostí a drzostí;) ...a já teď budu všechno dohromady - mám tě radši, když abstinuješ...:D a to říkám jako někdo, kdo nemá hraní na city v oblibě... jenže je mu celkem jedno, protože na něj neplatí... apropoas - můžeš o sobě říct to samé?;)

12.06.2024 14:39:04 | Sonador

líbí

Kolikrát tys mi napsala k mému dílu, že se ti nelíbí, Kači, například když jsem se navážel do víry?
V čem je tohle jiné, tvůj názor byl v pořádku, kdežto můj je opilecká prostořekost?

12.06.2024 14:56:26 | Žluťák

líbí

chci aby bylo jasno, že tenhle rozhovor vedeme jen proto, že tě mám ráda...

ad jedna, překrucuješ a spojuješ, co já ne, takže opileckou prostořekost škrtneme, jo?;) k tomuhle tématu - já mám radši i sebe, když, co - abstinuju, a můžu to říct o mnoha jiných lidech - alkohol nakopává ego, člověk je snadněji děsně vtipný (to si myslí) jenže je cynický atp. opravdu - mluvím z vlastní zkušenosti, tedy o sobě... problém je, že si to neuvědomuje, myslí si, že je mu tak dobře... nemluvím o opilosti, alkohol má vliv na mozek, mysl a duši dlouhodobě...

ad dva, srovnáváš nesrovnatelné, cappu svým dílem nikoho neuráží, do nikoho se nenaváží, dokonce nikoho ani nekritizuje... ale hlavně, vyjadřovala jsem se k dílu - o čem a proč jsi psal, ne k tobě a tvému stylu psaní, nebo důvodům proč vůbec píšeš...

prosimtě, a co máš pořád s tou vírou? to žiješ obklopen nějakou sektou?:) protože normálně se s tím, že by člověka věřící v běžném životě obtěžovali, nesetkáš... nevšimla jsem si, že by dnes církve do čehokoli zasahovaly...

ode mě vše - jakože už k tomu vážně ani nepípnu, Pavle... a nezlob se, nebo jo... jak zrovna potřebuješ;) někdy je i zlobit se, dobře...

12.06.2024 15:08:17 | Sonador

líbí

Nezlobím se, tvůj pohled chápu, ale ani já jsem tu nekritizoval autora, jen styl... řekněme tenhle konkrétní... protože (a teď upřímně, nic s tím nenadělám) mi to vadí. Je to tak. A fakt je, že nejenom být naštvaný je někdy dobré... někdy je také dobré a prospěšné říkat pravdu a to pro oba zúčastněné, myslím si. Zda sei z toho něco odnese, nebo ne, už je na cappu, nikoho přeci nenutím ke změně.

12.06.2024 15:20:09 | Žluťák

líbí

vlastně ještě něco! vážně bych si ráda přečetla něco od tebe napsané mým stylem...:D

12.06.2024 15:53:50 | Sonador

líbí

To je ale nečestná finta, Kačko! Nečekáš, že bych řekl, že to zvládnu, že ne?:-)

12.06.2024 16:42:54 | Žluťák

líbí

šmarjá, tak teď nevím, jak to brát... jestli bych se třeba neměla... urazit?:D ...ale já byla opravdu zvědavá, jak to moje divnopsaní, vypadá zvenku... nevěřím, že to nezvládneš;)

12.06.2024 17:23:02 | Sonador

líbí

říkat pravdu je dobré a prospěšné vždy... jenže i tohle má svá "pravidla":)
takhle to vnímám já - neumíme mlčet, máme sklon sdělovat své pravdy bez vyzvání, kdykoli, kdekoli a komukoli, aniž by to mělo opodstatnění, důvod a k něčemu to bylo, často aniž by to kohokoli zajímalo... myslím, že bychom se měli naučit rozlišovat... a taky mlčet... to není teď na tebe, ale tak obecně... vlastně si celkem rozumíme myslím, proto jsem se taky připojila do téhle debaty... hlavně s tím prvním příspěvkem;)

tak jo, už fakt:x budu se držet toho, co jsem právě napsala:)

12.06.2024 15:46:14 | Sonador

líbí

:-x
Hm hm hm hmmm hmm, hm hmmm hmmm;-)

12.06.2024 16:40:48 | Žluťák

líbí

s mi připomněl;)
https://www.youtube.com/watch?v=eTeg1txDv8w

12.06.2024 17:21:24 | Sonador

líbí

Díky bohu, změněná cappu už by nebyla cappu... :-)
Já si z tohohle všeho vzala opravdu jen připomenutí toho, že každýmu se líbí něco jinýho...
Ale, i přes ty komentový nakládky a vykládky, to nakonec skončilo tvou recesí a musim říct, že ta druhá, ta "reportáž" z tvýho Titanicu, dopadla mnohem líp, než tvůj první pokus, co měl "škraloup":-)))
Pavle, díky, rozhodně zajímavá modrá chvilka:-)
A jo, určitě i "poučná, myslím, že pro nás oba:-)

Son, díky *

12.06.2024 15:33:09 | cappuccinogirl

líbí

Za mně jooo, já to beru jako "výzvu...a když ty ses tak přemoh, zkusím si něco po "žluťákovsku":-)))
Klidně hraju:-)))

12.06.2024 13:23:47 | cappuccinogirl

líbí

OK:-)

12.06.2024 13:26:21 | Žluťák

líbí

Taky se "šetřím"...:-)))

12.06.2024 12:40:30 | cappuccinogirl

líbí

Ne, my se shodnout vážně nemůžeme, cappu:-)
Nést hrdě nálepku kýč...?
Víš co je kýč pro mě? Primárně podbízející se dílo, které naprosto uměle (bez skutečných emocí) hraje na city diváka, posluchače, čtenáře... s naprosto jasným cílem - prodat se. To je kýč. Není na něm nic pěkného, skutečného... nic, na co by autor měl být hrdý.... pokud mu to tedy nevydělá hromadu peněz:-)

12.06.2024 11:28:01 | Žluťák

líbí

když "žlutochode" jak se již delší dobu jevíš, obávám se, žes dosti sebeopotřebávající se narcis..co by rád za chytrýho i /chraň nás Pánbu/ za moudrýho platil...ale ono to ne a ne se povíst..Tvé pré-disputce Tě jen usvědčujou z nevyvratitelného snobství-jestli z Tebe něco zaslýchám-pak jedině nervózní popraskávání kloubů před Tvým navždy neuskutečnitelným saltem mortalí--ještě, že nakonec -dík své "akrobatické" neschopnosti vítězí zbaběloučký pud sebezáchovy!! a tak budeš žít navždy.../nemám o Tebe žádných obav/**** 00

13.06.2024 21:03:14 | Frr

líbí

Obávám se, kamaráde, že tvá květnatá mluva jako důkaz inteligence též příliš nefunguje. Zato velice dobře vystihuje tvůj, ne příliš vyvinutý, smysl pro realitu, s čímž jde většinou ruku v ruce neschopnost přijímat jakoukoliv kritiku, natož pak se nad ní reálně zamyslet...
Vím, že máš pro cappu slabost a mě moc nemusíš, ale to neznamená že kvůli tomu musíš ztrácet soudnost a důstojnost, ne?

13.06.2024 21:47:02 | Žluťák

líbí

Ne příliš vyvinutej smysl pro realitu?
Tak v tomhle Frráčka nenechám ani já... protože sakra, skvěle se v lecčem trefil!!! TY JSEŠ, BOY, narcis jak vyšitej, sám velmi špatně přijímáš názor druhého...a tvůj způsob jednání je někdy na facku! Takže jestli ti teď Frráček nandal, co si myslel, že si zasloužíš, tak jen ať... ochutnals svoji vlastní medicínu!!! V tomhle případě nijak zvlášť nekřivdil, protože ty- umíš bejt kamarád, umíš bejt fajn, umíš povzbudit a podat podat pomocnou ruku, ale taky umíš bejt pěknej prevít!!!
Bez rukaviček!!! Už mě nebaví kolem tebe chodit, jak kolem horký kaše!!!

13.06.2024 22:05:23 | cappuccinogirl

líbí

Začíná z toho být pěkná fraška... to vše pro jeden upřímný, kritický názor. Už to víckrát neudělám, slibuji.

13.06.2024 22:15:59 | Žluťák

líbí

Nevadí mi názor, neupírám nikomu, klidně-mysli si co chceš, dokud jsme debatovali nad slovem kýč, ok, řek sis, já si řekla... sjíždět to začalo po tvým "škraloupu"... psal jsi do komentu...holky, napíšu vám kýčovitou básničku, když vám to nebude vadit...ok, vzala jsem to, ještě jsem to chtěla celý posunout do "hry" a nabídla ti svůj žlutej kousek, ale to jsem netušila, jak to celý pojmeš... tvoje první dílo bylo fakt hodně "ubohý" a trapný... psal jsi pro "holky", ale opřel ses jen do jedný a to tak, že jsem si veeeeelmi povzdechla, nepotěšils, bylo to naprosto bez úrovně!!! Divíš se, že k tvý osobě frráček napsal, to co napsal??? Já ne!!!
Fraška??? Boy, možná, ale odstartoval jsi ji až ty sám!!!

13.06.2024 22:24:05 | cappuccinogirl

líbí

Všimla sis, cappu, že s oporou v zádech najednou mluvíš úplně jinak, a používáš mnohem víc interpunkčních znamének? Je z toho cítit faleš, agresivita a hysterie, to ti taky moc nesluší...

13.06.2024 22:37:23 | Žluťák

líbí

Faleš, agresivita a hysterie??? Tyhle vlastnosti jsi vybral??? Takže kamaráde, co jsem na modru, chovám se furt stejně...a myslím, že z falše by mě tady podezíral jen málokdo, jedu na férovku... jo, jsem naštvaná momentálně, takže je mi jedno, jak datluju do tý klávesnice, jde mi o obsah!!! Agresivita??? Kde ji vidíš??? Hysterie??? Co to je??? Že jsem ti něco řekla od plic??? Tys dávno rukavičky sundal... já teď taky, to je vše... slovo hysterie používáš rád, nejsem první, koho jsi jím "poctil" ! Takže tvou charakteristiku neberu, je podle mýho mimo.

13.06.2024 22:47:21 | cappuccinogirl

líbí

takhle někomu křivdit, co to s tebou je Frráčku? nedobrá slova... a zbytečně zlá...

13.06.2024 21:27:42 | Sonador

líbí

Son, tohle jde za mnou...

13.06.2024 21:36:21 | cappuccinogirl

líbí

nedomnívám se, že někomu křivdím-a ostrá slova ještě přece sama o sobě nevypovídají o zlobě-ba někdy je jich zapotřebí-čistí zapráskané povětří!!!

13.06.2024 21:32:22 | Frr

líbí

zapomněla jsem ti říct... taky si myslím, že je někdy lepší se i pohádat, než aby bylo dusno... po bouřce bývá čistší vzduch;)

14.06.2024 00:05:17 | Sonador

líbí

Jseš chlap, já ženská, já vyrostla na Harlequinkách... ty jsou kýče plný... nepodbízely se ty knihy, to já jako čtenářka jsem je "hltala", věřila těm příběhům... vyrostla jsem z nich, už jim nevěřím, vím, že život je jinej a tohle je jen umělý, přesto a možná dokonce právě proto, si kýč ráda dám i dnes... ne pro tu líbivost... spíš-chrání, je to jakási zeď, až za ní je to, co bolí, trápí,skutečnej svět:-)
Ani po tomhle bys nemoh trochu víc pochopit přestárlou holku, co má ráda kafčo???
I kdyby ne, vůbec neva, měj si svůj pohled, já mu rozumím, jen ho tak úplně nemůžu vzít "za vlastní"....Neděs se, ale-ráda tě mám...a jakákoli debata s tebou je pro mne "k něčemu" a cenná, kdykoliv do ní půjdu, i když nevim, jestli právě touhle větou jsem tě právě trochu nenakrkla...ale zatra, určitě ne, jseš Žluťák!

12.06.2024 11:35:54 | cappuccinogirl

líbí

Já se neděsím, už tě myslím trochu znám:-)
Nicméně, právo tvořit co chceme máme všichni stejné a dokud jsou pro kýč kupci, tak nejspíš není důvod ho neplodit, no ne?:-)
Pěkný den, Harlequingirl;-)

12.06.2024 11:54:48 | Žluťák

líbí

Jsem hrozná, ale ještě ti to trochu posunu... já si neumím představit, že by kýčovitý díla nebyly... že by je najednou nikdo nepsal... protože dnešní svět je hodně smutnej a bolavej... a kdyby se psalo jen o čistejch pravdivejch emocích, bůhví, jaký by to bylo čtení...
Já beru kýč jako příjemnej doplněk...
PS: jestli jsem pro tebe něco jako harlequin-ccino, pak fofrem vypouštím z tvý definice tu prvoplánovost, bo tu já nepěstuju...u mě je to horší, já to mám uvnitř:-)))
Hezkej den, fakt ho měj, jseš fajn:-)*

12.06.2024 12:04:43 | cappuccinogirl

líbí

https://www.liter.cz/aforismuscitatrikanka-ostatni-888101-cist
;) měj krásné odpoledne cappu*

12.06.2024 12:09:45 | Sonador

líbí

Tak to je krásný a díky za to...souzním s tím naprosto, děkuju:-)*

12.06.2024 12:41:52 | cappuccinogirl

líbí

páči sa mi nie som odborník, ale píšeme svoj nekonečný príbeh v krajine fantázie bohužiaľ stránky ničíme a tak po nás neostane vôbec nič iba prázdno vo veľkej hlave slona kde je malá kapacita

12.06.2024 10:22:26 | IronDodo

líbí

Je někdy zatra těžké vyznat se v sobě, pro ty kolem nás, to musí být ještě obtížnější...proto vznikla tahle báseň, nad tím jsem se zamyslela:-)
Děkuju ti za tvůj komentář, byl jsi mi v něm velmi blízko:-)*

12.06.2024 11:14:36 | cappuccinogirl

líbí

Ročník narození... A jak to suno? Kde to vázne?

11.06.2024 20:11:31 | Marcone

líbí

Mám ho, jen sis ho tam asi nenašel...heeeej, chceš říct, že sis "mě" ještě neposlech???:-)))

11.06.2024 20:27:08 | cappuccinogirl

líbí

Ne, twl !!! Jdu na to!

11.06.2024 20:30:06 | Marcone

líbí

:-)))
Kombinace metal, rap...
pro někoho, kdo pak napíše modrej žužu příběh, styl jak dělanej:-)))

11.06.2024 20:32:38 | cappuccinogirl

líbí

Promiň ceppu, bránil jsem se tomu... vážně jo, ale musím to napsat.
Jestli ještě nikdo nedokázal vytvořit učebnicovou ukázku ryzího kýče, tak tohle je ten okamžik, který se zapíše do dějin literatury a umění obecně... protože kýč je, ať se mi to líbí nebo ne, druhem umění.
Tohle je jeho definice v praxi.
Já vím, že jsem se hříchu poetické podbízivosti sám xkrát dopustil, kdo taky ne, ale tohle je už, podle mě, za hranicí soudnosti.
Jako ti, co věří v Boha (oni zatím bez důkazu)
i já věřím, v tebe... protože vm, že máš na vc. Budu se (obrazně) modlit a čekat.. ne na zzrak, ale prozření:-)
Pa:-*

11.06.2024 19:49:54 | Žluťák

líbí

Nerad se míchám do "vážných" diskuzí, zkusím tě jen opravit, že kýč možná není ten správný výraz který bych použil. Snad klišé, což je pro tvůrce ještě horší - osvědčený způsob zaručující úspěch.
Ano, obsah je nad formou, stačí tedy seřadit text do běžných veršů a nezbude nic, přestane to být zajímavé, což je pohroma.
Ale nebudu se pouštět do zbytečné debaty s výřečnou tvůrkyní, která o sobě zjevně nepochybuje. Prohrál bych.
Proto pslouchám populární hudbu jen jako kulisu, na zdi si nevěším obrázky z obchodu anečtu populární bestselery

12.06.2024 09:24:19 | Lumír

líbí

Ujišťuji, že autorka tohoto díla ví, co jsou pochybnosti a, kýč i klišé:-)

Ta slova od " k" jsou jí vcelku jedno, pochybnostmi se zaobírá:-)

12.06.2024 09:33:07 | cappuccinogirl

líbí

Je mi to lhostejné, jen jsem se nad Vámi drobounce zamyslel. Někteří lidé jsou prostě "neprůstřelní" ve svém přesvědčení.
Ale pravda - takových je...

12.06.2024 09:52:29 | Lumír

líbí

Dostala jsem se za hranice soudnosti?
Tak teď jsem zpozorněla...:-)
Nebraň se, klidně do mně... vyzvedl jsi mne na piedestal...tož vysvětli, proč...
Já nějak nevim...pomoz mi s tím.

11.06.2024 20:01:48 | cappuccinogirl

líbí

Nevím jak ti mám vysvětlit co je kýč... pokud to sama necítíš, tak tě na to asi nemá smysl upozorňovat...
Musí stačit, že tě to baví.

11.06.2024 21:09:48 | Žluťák

líbí

Ne, nemusíš mi vysvětlovat, co je kýč...vím o co jde... taky vim, že je to takový milý odpočinkový...nic moc od toho nechceš, jen pohladit, nemám jen takový díla, takže když se touhle cestou vydám, nevadí mi to...
Mně spíš zarazil ten piedestal... proč až takhle vyzvednout Ccino??? Čím zatra tu kýčovitost měřit??? Zvednul se ti kufr...utek jsi od toho s výkřikem? Bo co??? Zatra vždyť je to jen taková poetičtější harlequinka:-)

11.06.2024 21:18:16 | cappuccinogirl

líbí

Jsi na Literu celkem populární, cappu, a tak by se mohlo celkem snadno stát, že by si tvoje texty mohl někdo ze začínající básníků brát za vzor. Chtěla bys jim tohle předložit jako ideální báseň? S popularitou bohužel roste též zodpovědnost a učit lidi, že moderní trend je neoriginalita a hraní na city vtíráním se do dětských příběhů, které jim tenkrát skutečně dokázaly něco dát... ten piedestal, jak jsi to nazvala - ve smyslu podstavec hanby - si za tohle bez debat zasloužíš:-)

11.06.2024 21:51:02 | Žluťák

líbí

Ideální báseň??? Co je zas tohle???
Nesnažím se o ideální báseň, píšu, co mne baví...
V tom mým dílku jako druhý slovo je "příběh"... ten mne naved na ten nekonečnej... mám ho ráda, proto asi ta anotace:-)

No nemyslela jsem,že se to stane, protože jak kdo tvoří, je jen jeho věc, tím se řídím od první chvíle, co se o tvorbu pokouším...
Ale jak o tom dílku díky tobě přemejšlím, myslím, že jsem udělala chybu jinde... spojila jsem, co jsem možná neměla.
Ten konečnej dodatek už k tomu nepatří a já ho neoddělila. Takže náprava, za tím nahoře si stojím, spodek je jen pro jedny oči, myslela jsem, že je to k pochopení. Asi ne:-)

Až si budu jistá, že viděl, kdo měl, smáznu ho.

11.06.2024 22:13:37 | cappuccinogirl

líbí

Řekl jsem ti jenom svůj názor. Piš co chceš, jak chceš... já vždycky od každého díla očekávám příjemný zážitek a v ještě lepším případě příjemné překvapení... budu ho očekávat dál i od tebe...
Pa pa.

11.06.2024 22:21:35 | Žluťák

líbí

No, myslím, že ode mne je lepší "neočekávat nic":-)))
PS: Nakonec nesmáznu, bo je tu plno komentů, co reagujou na čislo...:-) Nedávaly by smysl:-)

11.06.2024 22:27:02 | cappuccinogirl

líbí

Touhu měj
a nebudeš se bát
snít svůj sen....
******************
Nemůžu najít stranu 77 ;-)*

11.06.2024 19:24:35 | Tomcat

líbí

Že by právě tahle nebyla v těch, co dlaní jsi zachytil??? Pak snad už jedině...ti slonové, v jejich paměť věřím víc, než ve svou:-)))**

11.06.2024 19:31:14 | cappuccinogirl

líbí

No možná mám jiné vydání...

11.06.2024 19:36:24 | Tomcat

líbí

Neexistuje...:-)))
A bez strany 77 by nebylo o kom/čem psát:-)*

11.06.2024 19:41:25 | cappuccinogirl

líbí

Tu knihu napsal michael ende, krásný text a připomenutí německého originálu

11.06.2024 18:09:05 | mkinka

líbí

Ze světa Nekonečného příběhu/ů si ráda připomenu cokoli...
Moc ti děkuju, Mkinko, příjemnej podvečer tobě i tvejm kočičkám:-)*

11.06.2024 18:12:33 | cappuccinogirl

líbí

Děkuji

11.06.2024 18:14:42 | mkinka

líbí

Začátek kapitoly nedokážeme úplně ovlivnit, ale mnohdy její průběh a konec ano.Ale u někoho tak nějak tušíme, že zrovna jeho příběh bude nekonečný...achjo, sestřičko, krásné to máš!

11.06.2024 17:59:20 | Jupiterka

líbí

...a k někomu najednou hravej větřík přinese pár rozepsanejch stránek, u kterejch, nezbývá ti, musíš domejšlet, pokud v nich chceš číst... když natáhne se ruka a dlaň ty stránky zachytí a jemně sevře, pak po začtení je buď
zahodí
nebo zjistí, že už je nikdy, nikdy, nikdy nebude chtít dát, přimkne je, k srdci, a příběh - pokračuje:-)

Sestřičko milounká, já tě tak ráda vidím...taky tě vždycky zachytí má dlaň...a aspoň na chvíli-tě drží:-)**

11.06.2024 18:04:03 | cappuccinogirl

líbí

a Atrej klasika na koni, nakonec i oplakaný kůň se zachránil..., viděno milonkrát

11.06.2024 17:51:28 | nerez

líbí

A věřím, že ani milionté "viděno" není poslední... je to nádhernej příběh, myslím že je z těch, co se neokoukají:-)
Moc děkuju za komentíkovou stopu a přeju hezkej podvečer:-)*

11.06.2024 17:58:09 | cappuccinogirl

líbí

Připojuji se, miluji všechny příběhy a světy, ten Nekonečný obzvlášť ;)*

11.06.2024 16:54:43 | Ophelia81

líbí

Nekonečný příběh a Ophel...to je spojení, ze kterýho jsem nadšená, už dlouho:-)
Mám ráda tvý psaní, ve kterým si nestavíš žádný hranice:-) A kdyby náhodou jo, tím jaká jsi, sama je smeteš:-)*

11.06.2024 17:02:12 | cappuccinogirl

líbí

Cappu, a to já chtěla potěšit Tebe komentářem, a přitom teď těšíš Ty mě... Držme si palce ve všech příbězích, ať máme co vyprávět a čím hovořit... :)*

11.06.2024 20:22:47 | Ophelia81

líbí

Ophel, těšíš, mít tě "u sebe" je pro mne velká radost:-)*

11.06.2024 20:34:29 | cappuccinogirl

líbí

...náladovka nesmí chybět...;-)...

https://www.youtube.com/watch?v=oAyzX6Z80zA

11.06.2024 16:44:33 | Marten

líbí

Kapitáne, děkuju:-) Tohle si vždycky ráda poslechnu a já "pitomec" jsem si to k tomu tvoření "nedala":-)))
PS: dala bych do těch uvozovek ženskou podobu slova pitomec, ale ty jo, snad ani neexistuje:-))) Tak si říkám, je to dostatečnej důkaz toho, že ženský prostě pitomý nejsou???:-)))*

11.06.2024 16:54:50 | cappuccinogirl

líbí

Hlupačka,blbka,kráva. To jen pro upřesnění. :)

11.06.2024 20:15:33 | Jiří I.Zahradník

líbí

Hlupák má hlupačku
blbec blbku
kráva vola...
koho má pitomec???:-)))

11.06.2024 21:03:25 | cappuccinogirl

líbí

...potomků?

11.06.2024 21:56:53 | Jiří I.Zahradník

líbí

Jestli to měla bejt "pitomka" tož to je slovo, který by se asi dalo patentovat ještě, ne??? A pokud to fakt měli bejt ti "potomci", tak kolik maj pitomci potomků, to se obávám, že nespočítáme:-)))

11.06.2024 22:18:07 | cappuccinogirl

líbí

měla to bejt pitomka. Koukám na to jak potomek... nojo to je ta pitomá AI, člověk pitomek aby to po ní pořád kontroloval. :))

11.06.2024 22:27:37 | Jiří I.Zahradník

líbí

Ale ty se tý umělotině nedáš a to, co ona "zpacká" ty skvěle napravíš krásnou hrou se slovy:-))) Obdiv.Můj.Tobě:-)))

11.06.2024 22:31:57 | cappuccinogirl

líbí

...a nebo si s náma hraje ta umělá pitomka.

11.06.2024 22:47:09 | Jiří I.Zahradník

líbí

Tak obdiv, můj, jí... za to jak nás doběhla :-)))

11.06.2024 22:49:52 | cappuccinogirl

líbí

vzdávám hold příběhům...

11.06.2024 16:36:09 | enigman

líbí

...já miluju dobrý inspirozdroje:-) nebo inspiro-zdroje:-)) nebo prostě jen inspiro, na zdrojích netrvám:-)))*

11.06.2024 16:38:49 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel