Anotace: Nemá se Vám to líbit. Prostě to tak je.
pohledem do očí se ztráci vše,
co bylo není -milování
Když srdce zaveli, pak už je jedno,
že budeš polštářem či jenom sedlo.
člověk který miluje je zaslepen.
24.03.2009 08:09:00 | Rbb
Jo, tak následuji anotaci. Opravdu se mi to nelíbilo.:-)Psát o sexu se dá různě. Tohle je možná vyjádření určitého postoje, zkušenosti, možná je to jen taková legrace. Ale poezie to není, bohužel.
07.01.2009 11:00:00 | Weichtier
Myslím, že jsi mi dala, aniž bys o tom tušila.
V jejích očích byl vidět stín,
pohrdání coby břitva sama.
Já zase nevím, co dělat s tím,
je to šelma a také dáma.
Myslí si, že ji chci do postele,
jak ostatní chlapi, co o tom sní.
S holkou nevydržím o nic déle,
zaflirtuju a pryč od ní.
11.06.2008 20:11:00 | jehlaspichlas
nabízet tělo
jak lehké snad
pro dábla postačí
já však jsem "chlap"
chtěl bych tvou duši
však nevím co sní
mohl bych jí někomu
jenom tak dát.
16.04.2008 17:16:00 | elfkan
Asi nebudu moc originální, když napíšu, že je to moc dobré. Obsahem i formou.
26.03.2008 16:15:00 | danaska
Tohle je téma, které osloví. Má to napínavý děj, zvrat a zdrcující závěr. Třebaže to není umělectisticky bez závad, lidem se to líbí. A mě taky! Epona to tady sice kritizuje seč jí síly stačí, ale čísla hovoří jasně! (počet tipů/počet čtení u tohoto dílka a dílek Epony jasně hovoří o "vítězi"). Eponiny básně jsou třebas formou dokonalé/dokonalejší, ale mně třeba nic neříkají a prostě tak (jinak nic proti nim!).
25.02.2008 00:53:00 | G30R63
Naprosto skvělé!! Nikde není řečeno, že se vše musí či nemusí rýmovat. Piš tak, jak cítíš!! Každý to tak dělá. Někomu to jde hůř a někomu líp, ale odtoho to je amaterský, podotýkám amaterský, literární server! Opravdu nádhera!! TLESKÁM!
22.02.2008 13:54:00 | Majketka Pietraszová
Myšlenka zajímavá, ačkoliv s tím, co je v tom napsaný, trochu nesouhlasím. Nechci radit, neumím to a sama píšu mnohem hůř( :D ), ale když už je to takhle napsaný, bylo by snad lepší, aby se to nerýmovalo vůbec, než nějaký.. jak to říct.. "pokusy" o rýmy(máš tam ty slova moc nucený, neni důležitý jen rým, ale i ten rytmus, prostě aby to pasovalo, když se to čte jako celek).
P.S.:Jsem zvědavá na další dílka.
21.02.2008 19:22:00 | Albertinka
3x přečteno a cítím se jako po shlédnutí Markéty Lazarové. Úchvatně syrové, až se ty slova zarývají pod kůži. V té básni je moc pravdy. Prostě super!
19.02.2008 06:53:00 | Arakkis
epona: jaka ucta? zadna ucta.pisme tak, jak psat chceme, aneb vzpomente na proklete basniky:-D
17.02.2008 22:27:00 | neurobeat
Beru to tak, že báseň sděluje náladu a prožitek, někdy se ani nemusí rýmovat. A je rytmus a rým důležitý? Jsou tu pod básněmi věci, které jsou z tohoto hlediska vyloženě příšerné a tahle je proti nim skvost. A takový Jaroslav Hutka by za rytmus a veršování zasloužil utopit jako jeden z prznitelů.
17.02.2008 19:22:00 | temny.bard
jejda silná zpověď.. Hmm...ale on se najde někdo kdo bude chtít Tebe tak jak si to budeš přát Ty...
17.02.2008 14:47:00 | jedam
Mně se to líbí, i když to nemá perfektní rýmy, dokonale sladěný počet slabik a já nevím co ještě :)
16.02.2008 16:49:00 | Baldeus
Chápu, ale věř, že tě samotnou duševně pozvedne, když zjistíš, že máš na to vyjádřit své myšlenky lépe a že není potřeba příliš velké úsilí onoho pokroku dosáhnout:) Loučím se a přeji spoustu příjemné inspirace do budoucna, Martina.
16.02.2008 16:29:00 | Epona
Epona: musim rict ze mas sice s tou formou pravdu, asi neni rekneme idealni, ale nemyslim si ze nejak znevazuje obsah, podle me si toto dilo nehraje na zadnou basen s predpisovou formou a dokonce si myslim, ze kdyby se tady forma aplikovala, svym zpusobem by tehdy spis obsah znevazila, nebo by se brutalne zmenilo vyzneni. a jestli se se nekdo pta na muj nazor (jakoze nepta), tak rikam ze places na spatnem hrobe, protoze je tu spousta del ktere jsou na tom s formou zrovna tak, ne-li hur a tvari se jako by ji meli dokonalou.
...........pekne zmatene receno, nemyslite? no, ale jinak to neumim
16.02.2008 16:28:00 | zemědělec Karel Motyčka
souhlasím s tím,že to nemá perfektní rytmus.. i s tím, že to nemá perfektně volené rýmy..
ale každé slovo,které tam je, má smysl.. a proto tam je..
Nemam zapotřebí číst pouhé chvály.. proto jsem vděčná za tvoje názory...
ale důležité je vědět,že já nemam za cíl psát perfektní básně..
Je to tu jak můj blok.. chcete vědět, jak se cítim? čtěte.
16.02.2008 16:20:00 | excited
Chápu, že si raději přečteš pochvalné komentáře typu ... je to dobré a jsem rád, že to tak někdo umí napsat a pod., ale to dílko je prostě špatné. Skřípe rytmus, rýmy jsou nucené, jednoduché (tělo - dělo)až k pláči, patos typu předsouložní pakt je něco otřesného. Naštěstí to má hlavu a patu a myšlenka je poměrně jasná, ale výrazové prostředky to zabíjí. Je hezké, když se něco rýmuje, ale proto se tomu ještě nemusí říkat báseň. Já taky nepíšu proto, že chci něčeho dosáhnout, takových lidí je málo, ale pokud chci psát poezii, musím mít pořád na mysli, že je už nějakou řádku let považována za umění a to natolik významné, že má své místo v literatuře a tedy se jí snažit dát zasloužilou formu (nikdo nemluví o zastaralých rýmovačkách, ale o tom, aby to bylo technicky v pořádku), pak už je na tobě, jestli budeš pitvat milostné vztahy nebo filozofické otázky bytí, protože forma už nebude znevažovat myšlenku, což v tomto okamžiku dělá a je potřeba to vědět.
16.02.2008 16:11:00 | Epona
musim rict, ze je to docela krutarna a do posledniho odstavce jsem nevedel, co z toho vyleze, ten tomu da takovou umlcujici tecku. je to dobre a jsem rad ze to tu tak nekdo napise:)
16.02.2008 15:48:00 | zemědělec Karel Motyčka
Výborně napsané dílko plné emocí, alespoň tou jednou, která z něj sálá. Krutá, krásná...
16.02.2008 15:11:00 | Traci
a zase.prej to nema nic spolecneho s poezii, to jsou jen kecy, to je jako rict, ze zivot nema nic spolecneho s zivotem, kdyz ho cely prosedite na gauci.nebo u monitoru, to je jedno.poezie je ziva, jako vse, co bylo stvoreno, a tak se vyviji, neni nutne lpet na starych procesech vyroby "del".mno a tak mi tady ty slova excited reknou mnohem vic, nez nejake fraze zabalene do pozlatka.i kdyz nejsem zena, dokazu si zive predstavit, jak se pisatelka citi.
a o to jde, ne?
16.02.2008 14:59:00 | neurobeat
Nejsem básník.. nečekám, že budu psát poezii..
Děkuji za názor..
BTW: Poezie musí být jen krásná a láskyplná? O tom život není.
16.02.2008 13:39:00 | excited
Pro "tvé dělo" a "předsouložní pakt" blednu hrůzou. Tohle fakt ne ... Celé tohle dílko nemá s poezií vůbec nic společného. Sorry. Vím, že to zní krutě, ale občas je upřímnost potřeba.
16.02.2008 13:31:00 | Epona