Tak tohle je moc dobrý. Silný. Symbolický. Smutný.
05.05.2023 18:20:53 | Koala
Milý Koalo, raději bych kdyby tato báseň ani nevznikla, protože je to realistický smutek, který v sobě nosím. Dala jsem jí sem, abych dostala psychickou podporu v nesnází. Vážím si Tvého milého a upřímného komentáře.
Přeji Ti, aby jsi byl v životě šťastný a nemusel plakat a nosit bolest v srdci.
05.05.2023 18:44:01 | mkinka
Buď ti již při pláči lépe, mkinko:
věrné srdce, slzami smáčené, pookřeje.
05.05.2023 10:27:17 | Milost Slavící
znám tvůj smutek a pláču s tebou :(
05.05.2023 08:28:03 | stormeater
tohle by mohla být krásná mužská filozofická poetická mini, ale chybí tomu trochu rytmus, velká škoda .)
05.05.2023 08:06:00 | Constantine
Máš pravdu
Je to spíše takový povzdech.ono moc toho ani nejde psát po ránu.ja si sem spíše chodím povídat a někdy se trefim, že to má statut něčeho.opatruj se,constantine.
05.05.2023 08:10:39 | mkinka
nejde o statut nebo co to je .) ano, někdy se trefíš a tohle by mohlo být krátké kvalitní dílo i po stránce poezie, nikoliv jen filozofie .) tak se drž
05.05.2023 08:14:02 | Constantine
Kdyby sis o poezii něco přečetl, pak bys věděl, že ne každá báseň nutně musí být pouťová odrhovačka. Vím, píšeš že chybí ten rytmus jenom trochu, ale když už si navzájem přejeme znát význam slov, tak co takhle pochopit význam této básně? Ano, šla by napsat trochu rytmičtěji, šla by i trochu rýmovat, šlo by se jí smát z plného hrdla, ale připadá ti to vhodné, když je smutná? Nebo si tak moc přeješ se za každou cenu smát, že tady budeš báseň znásilňovat trochou rytmu? Usměje se přeci, až bude mít důvod.
05.05.2023 10:42:07 | Milost Slavící
protože rytmus je důležitý nejen v básni .) ale to ti nic neříká, ani ostatním. Pořád nechápu, proč ty a tobě podobní stále nejste schopni pochopit a přijmout ten fakt, že se já nebo jiní mohou beztrestně vyjádřit k čemukoliv zde .) Nemusí se mi to líbit, nicméně se mohu vyjádřit. A nepsat pod díla jen nudné automatické řiďdoprdelkové komentáře, které jsou vlastně k ničemu .) Nejsem sprostý, jen konstatuji fakt, jak to cítím a komu se to nějak nelíbí, měl by se zamyslet hlavně nad sebou PROČ!
05.05.2023 11:42:03 | Constantine
Copak tě trestám? Já už vím, co s tím tvým lhaním:
Odpouštím ti ho proto, abys mluvil pravdu.
05.05.2023 12:53:23 | Milost Slavící
Jsem ten největší lhář a hříšník a co ty? .)
05.05.2023 13:10:57 | Constantine
já? Já jsem. Jsem i hříšný i nehříšný, jsem lživý i nelživý, ale hlavně jsem. Buď i ty a autorka tohoto textu takový/á jaký/á chce(š), touží(š) a přeje(š) si být.
05.05.2023 13:41:46 | Milost Slavící
ony ty tvé komentáře vlastně nejvíc vypovídají o tobě...nemyslím to zle, jen konstatuji
05.05.2023 12:21:56 | stormeater
to je dobře, stejně tak o ostatních .)
05.05.2023 12:44:39 | Constantine
Já mám tady všechny ráda a bez rozdílů. Bůh mi ukázal ve snu, že sem mám jít a vypsat se a tak to beru nejen jako terapii, ale jako poslání. Objímám celý Liter.
05.05.2023 12:24:26 | mkinka
Já to vím, ale když člověk něco dělá, měl by to dělat pořádně, od toho tu jsme. Cesta vpřed .)
05.05.2023 12:46:50 | Constantine
Tak mě teď napadlo vymyslet žalný rytmus, ale tahle báseň ho už má.
05.05.2023 13:44:54 | Milost Slavící
experimentoval jsem s různými druhy rytmů, jde o to, jak je koncipované dané dílo a co má u čtenáře navodit, myslím si, že u smutných bych ho zpomaloval jako smrt .)
05.05.2023 13:50:22 | Constantine
Jestli tím myslíš, že by se text skládal pouze z přízvučných slabik, tak souhlasím tím způsobem, že se tak mají smutné texty číst, tedy muzikantsky řečeno: Každá slabika těžká. Asi je možné napsat i nějaké jednoslabičné texty, ale nebylo by jich mnoho.
05.05.2023 13:59:57 | Milost Slavící
vždy záleží, co tím básník chtěl říci, co v tom přesně je a o čem to je. Nejde o to psát jako robot, smrt, vrchní inkvizitor nebo jako jazykolamy .) mám rád, když to plyne a něco v tom je.
05.05.2023 14:08:14 | Constantine
Dojem plynulosti básně je nám ale dán tím, jak plynule báseň čteme, ne tím jak ji kdo napíše.
05.05.2023 14:22:52 | Milost Slavící
forma napsání je přece důležitá, recitovat můžeme i složení pracího prášku, ale bude to děs :) nejsem staromódní, co se týče jakýkoliv pravidel, ale když to blbě vypadá, blbě se to i čte .)
05.05.2023 14:35:02 | Constantine
Ano forma je také důležitá (i u toho pracího prášku). Ale formuješ text když ho píšeš, ne když ho čteš.
05.05.2023 14:45:12 | Milost Slavící
hele, už končím, tady se to nevyřeší, hlavně, když nad tím nikdo moc nepřemýšlí .)
"Dojem plynulosti básně je nám ale dán tím, jak plynule báseň čteme, ne tím jak ji kdo napíše... Ale formuješ text když ho píšeš, ne když ho čteš"
Myslím, že se nám to opět někde vymyká .) tady v komentářích se to ztrácí mezi slovy nebo mezi ušima .) čus bus
05.05.2023 14:57:44 | Constantine
ahoj v lepších časech ;-)
05.05.2023 15:14:51 | Milost Slavící
Milý Constantine, já jsem ráda, že mi říkáš, jak to a to cítíš. Já určité věci sama nevidím.
Je pravda, že až budu mít více sil, přepracovat by se to určitým způsobem dalo.
Přeji příjemný slunečný den.
05.05.2023 12:19:18 | mkinka
Víš správně.to je zoufalství matky, báseň, která vlastně není ani zařaditelná.je to brek a prosba k pánu Bohu,aby seslal usmíření.treba jednou přijde od něho znamení a věci se dají do pochodu.
05.05.2023 10:57:53 | mkinka
Slyšel jsem, že Bůh se vždy snažil splnit i nesplnitelné, vždy to byla jeho podstata.
05.05.2023 11:02:53 | Milost Slavící