Anotace: Zoufalý popis současných žen.
Být děvka je trend
Byl jednou jeden debil, a ten debil jsem byl já. Romantický vždy a navždy. Hledající pochopení žen a u žen. Hnán touhou za poznáním lásky, ztracený ve vlastní slepotě.
Byla jednou jedna kurva. Fascinující, inteligentní, vtipná, tvořící nové názory na svět a filozofie a šířící je kolem sebe s úžasným charizmem.
Byla by dokonalá (samozřejmě v mých očích). Kdyby ovšem netrpěla na trend kurevství a závislosti na nezávislosti. Nebyla k mání pro vztah, pro city a věrnost. Byla jen pro sebe samou a svoje potěšení. Sex, to byla droga a zároveň statek. Statek k mání a koupi. Stačilo hnout rukou a ukázat prstem, dovolit věrnému pěšákovi smočit svou naděj ve vlhké realitě. Použít a zahodit.
Víkend plný humoru a narážek strávený v její společnosti. Nebe na zemi, pouť za osvícením. Alkohol a zase smích, narážky a doteky.
Zbožňoval jsem ji dřív, než jsem si začal žádat její tělo. Znal jsem ji pouze ze zpráv. Tolik stejných názorů a postojů. Byla dokonalá, vše co může smrtelník očekávat od pouti začínající v lůně Matky a končící v objetí Smrti.
Potom co mě obeznámila, se svým postojem k dokonalému štěstí jsem ztratil své dokonalé iluze. Ale síla iluzí je jejich nekonečně mocná regenerace, schopnost zahojit raněné a oživit své mrtvé bratry.
A tak jsem se rozhodl žít z její přítomnosti a doufat, že v ní probudím zájem o vztah a dokážu jí přesvědčit , že to stojí za pokus.
Třeba by se to i povedlo, třeba se to i dařilo. Nebýt opilého stavu, kdy jsem nedokázal potlačit zoufalství, z jejího postoje k mužům. Mluvil jsem bohužel až příliš jasně. Tak jasně, že jednoduchá slova křičela jen prostý význam. Ten skutečný (že jsem s ní i bez ní ztracný), zůstal skrytý.
Zasraný trend
Hm. Dovedl jsi mě k jednomu důležitému zjištění na základě toho co jsi napsal. Asi jsem muž...o:)
03.11.2012 17:21:10 | Písnička...