Anotace: Vše nejlepší, milé kolegyně! Na vaše mocná kouzla i zde na Literu! ;-))
NEJMOCNĚJŠÍ KOUZLO
kdo jsi bytosti tajemná
opředená záhadami
co světu přinášíš
snad lásku?
ano
víc než dokáže jí snést
tolik jí plane v mém srdci
že překoná každý žár na zemi
neseš snad také mstu či nenávist?
i k nim se hlásit musím
pouze však k těm
jež z mé lásky žijí
kdo jí snad pohrdne
poníží ji či - běda mu - zradí
toho můj plamen ničivý
sežehne na popel
úkryt před ním nikde nenalezne
jak krutě to zní
snad neumíš odpouštět?
Ó umím panáčku
a jak
odpustím cokoli
jen tomu však
kdo zahrne mne vroucím citem
či uhasí mou marnivost
ač k tomu druhému
jen nerada se přiznávám
zdáš se mi tak sebejistá
co když však pochybíš?
já nikdy nemýlím se
chybují jen druzí
hmm… skutečně...?
no budiž…
přec trochu slabá zdáš se mi
jak ubráníš se těm
co přemoci by tě chtěli?
můj milý
nejslabší zbraní na světě
je hrubá síla
té snadno odolám
naopak koho chci
toho vždy podmaním si
jsi samá záhada
tak silně napíná mě
touha poznat tu moc
jíž vládneš světu
prozraď mi kdo jsi
prosím
naléhavě se ptám
hlupáčku
což stále ti nedochází
že já sama jsem tím kouzlem?
jsem přece ŽENA
cherchez le femme
Praha, 8.3.2014
http://www.youtube.com/watch?v=4CK-f-Hhij4
Já ten datum sice taky prošvihla, ale i tak děkuju a posílám přání všeho nejlepšího naoplátkui tobě, to aby ti to nebylo líto. :)
11.03.2014 20:42:55 | Sýkorka07
:-)))..nějak mi ten datum v tom fofru unikl..
10.03.2014 05:39:33 | isisleo
:-))) Datum to přitom spískalo - tentokrát jsem psal programně... :-D Trošku je mi toho MDŽ stále líto - jako dospělému už mi to plánovité slavení a alibistické ožírání se chlapů bylo sice taky "protivné", ale já mám ten svátek spojený ve vzpomínkách hlavně s kreslením srdíček a bonboniérami ve tvaru srdce pro maminku, pro učitelku na 1. stupni, kterou jsem měl taky moc rád, s prvními známkami jara, rozkvetlými narcisy, probouzející se přírodou - na tom 1. stupni bych to dětem přál i dnes, aspoň by si taky trošku přičichly k citové romantice a možná si i víc uvědomily, jak je láska krásná a v životě důležitá... Vždyť ta srdíčka jsme v tom věku myslím všichni dávali opravdu z hluboké lásky a oči nám zářily, když jsme ji maminkám vyznávali... A žádná pak myslím takové ve škole vytvořené "umělecké dílo" nevyhodila, naopak si ho schovávala v krabici na šperky... :-)
10.03.2014 10:15:51 | Amonasr
.-))..souhlasím..naprosto a ve všem..sice máme den matek..
..ale nějak se vytratilo to správné gro..
..tím nemyslím ty podnikové večírky..ale i to nebylo zas tak špatné:-)))
..bylo nač vzpomínat a čemu se smát..celý rok..
..a osušky a mýdla a skleničky......jako dárky..to bylo také celkem milé..
11.03.2014 05:38:52 | isisleo
Ono jakési "obrazoborectví" je zřejmě v naší národní povaze - odnepaměti se s každou změnou režimu vždy musí negovat a zničit všechny symboly z toho předchozího, i ty, které s ním nijak příliš nesouvisí... ;-)) Před pár dny jsem na webu četl názor nějakého "mudrce", že kdo slaví MDŽ, je automaticky přívrženec Lenina a Stalina... Takový nemilosrdný kritik by byl ve své době jistě velmi zapáleným členem poválečných Revolučních gard, poúnorových Akčních výborů Národní fronty či prověrkových komisí při nástupu normalizace... Jen se zkrátka narodil do jiné doby... ;-))
11.03.2014 12:19:22 | Amonasr