Anotace: Říkejme mi Darkiller. Jen pro teď. Pojďme předstírat, že tyto věty nemířili na mě. Jen pro teď...
Jasně, za všechno můžu já…
Jo, přesně. I za konec světa, jak tě znám!
Za ten hlavně, což…
A nenapadlo tě… že se třeba snažím přesvědčit samu sebe…?
No, tak to seš teda úplnej blbec, Darkiller. Já už fakt nevím, co s tebou…
Ano, Darkiller. Přesně to si myslím.
(… Když já nejsem šťastná, ani vzdáleně…)
každá věta může zabolet, pokud je řečena necitlivě nebo ve špatný okamžik...
Jen tak hypoteticky...říká takové věty jedna osoba(nebo skupina osob v jakési partě), nebo to říkají lidé nezávisle každý odjinud, jiného věku zálib a tak...?
28.02.2014 21:21:37 | Robin Marnolli
Er... Buď mamka, nebo 'kamarádky' z mé bývalé (asi 3 týdny... :) ) školy... Asi tak, no.
0:)
28.02.2014 21:59:24 | angellka
No...kamarádky bych až tak moc neposlouchal...ale to říká mamka (pokud není duševně nemocná a to doufám ne...
...O tom co říká mamka bych trochu pouvažoval...neříkám, že se toho máš držet, ale pořádně se nad tím zamysli.
Rodiče totiž dokáží mnoho věcí vidět, odhadnout, rozpoznat, jelikož mají zkušenosti a také ví, v čem jejich děcka od nich převzali dědičné vlastnosti (dobré i špatné)...není to vždy příjemné zjištění, ale pokud s tím nějak pohneme, je to často ku prospěchu nám samotným...
28.02.2014 22:09:52 | Robin Marnolli
Jop. já vím. To bylo ještě za doby, kdy jsem měla ty své úžasné 'kamarádky', a tedy... No... Nebyla jsem na tom nejlépe a v něčem se to projevit muselo...
28.02.2014 22:12:07 | angellka