Anotace: aneb jak díky umění obalu rozluštit kosmické záhady…z útržků Ujeté Soboty...
Tak to Ti schvaluju kamaráde.Je skvělé mít doma umělecké dílo a to si buď jist, ona to rozbalí, jen co přijdeš z práce.:-)
Teď vážně inspiroval Tě obraz sedící krásky?
04.01.2015 01:45:32 | Malá mořská víla
před svátky jsem se ponořila do hloubky půdy, mám ráda to místo, je dvoupatrová a skrývá zázraky, staré skříně plné starých věcí - plastového servisu, který jsme používali s našima na dovolených v cizině pod stanem, starými skříněmi, který prostě jednou opálím a nalakuji a budu v nich sedět s oblečením a čichat...bylo před vánoci a já hledala ozdoby, ozdoby z dětství, tu modrou se sněhulákem, která tam vždy musela být...stříbrné koule, co se zrcadlily pokojem a leskly jsme se v něm s mámou a tátou... hladila jsem tu krásu, jemně, abych ji nerozbila... vyndala jsem ty dřevěné, a obdivovala jsem v sobě tu práci, co si s každou někdo někde dal... Kateřinka si vybrala ty, andílky, mašinky, sluníčka, děti na saních i na lyžích a tak jsem ty koule a sněhuláka zase uložila ke spánku...na strom jsme navěsili bílé háčkované andílky, od mamky zvonečky a ty dřevěné... a já se zase tiše vrátila ze vzpomínek... ale ta vůně ta zůstává...
03.01.2015 22:14:33 | zelená víla
Vílí sestřičko to je neuvěřitelné, toho sněhuláčka s modrým bříškem a vánočním řetězem kolem krku mají rodiče už 45. Vánoce na stromečku.Jsem s ním vyfocená jako mimino, jak se směju na celé kolo a deru se na něj.Symbol dětství co nám objema vžene slzy do očí.:-)
04.01.2015 01:52:51 | Malá mořská víla
tyhle chvíle si užívám, ne vždy otevřu ty krabice s těmi zázraky... letos ano... letos jsem se vrátila tam někam... láskyplně... :-)
04.01.2015 02:05:06 | zelená víla
na nosítkách z vody trůnila Mojžíšova babička
v nehybnosti
měla by se trestat
olivovou ratolestí
pro holubice
Rudý moře je přece jen takovej mělkej příkop
03.01.2015 16:44:08 | básněnka