Anotace: jedné bouřlivé noci...
dojal jsi mi... mému prvnímu psu je dvanáct... vždy jsem chtěla psa a pořídila jsem si ho až dospělá... je to partnerka...v životě, v práci... no, dojal jsi mi...honí se mi hlavou tolik vzpomínek...bohužel stárne rychleji než já... moji přátelé měli nedávno štěňata... přišli za mnou, uvařili kafe a posadili mě ke stolu, děje se něco? zněla moje otázka... ne neděje, vzpomínáš si Eví na náš první večer, kdy jsi mě potkala a představila Ájinu? ptal se mě kamarád... pamatuju... proč? ... víš, ta první holka, co se narodila by měla dostat jméno Aji, protože mi ukázala tuhle lásku a vůbec, je úžasná... víš, protože díky ní mám i tu svou, co jsem dostal... vadí ti to? .... ne, nevadí a začala jsem bulet... Pavel mě objal s otázkou, děje se něco? .. ne ne... jen snad nebude platit jedna se narodila a jedna by měla odejít, ještě s tím samým jménem... neblázni... za pár dní se zeptal znova, může se tak jmenovat? už jsem nebulela... a jmenuje se tak...noví majitelé ji to jméno nechali...je v rodině s postiženou paní a mě hřeje ten pocit pokračování zázraku... :-)
20.04.2016 01:40:32 | zelená víla
Pes má kolikrát víc rozumu, než člověk. Vždycky má zájem se nějak domluvit a nebo aspoň zakousnout.
05.03.2016 23:36:34 | MARKO
rozumět věrnému příteli je fakt nejvíc, ST ...
připoměl jsi mi Bašiho z kmene Apana , Akitu co se s ním potkávám v létě...celý rok se nevidíme a vždycky mě pozná...k sobě pustí jen málo koho a když se s ním mazlím (a oni to nemají moc rádi) nechá mě, a pak se podívá a řekne: tak to by dnes stačilo holka, jdu dělat něco pořádného :-), ale vždycky přijde...je to přítel :-)
05.03.2016 23:18:35 | Malá mořská víla