Anotace: výpíchnutque z nepravidelného občasníkque...
:-D
slavila jsem s přáteli narozeniny v roubence, ta roubenka je nádherná, svou lásku k těmto stavbám netutlám a jako vánoční dárek mi byla věnována, vlastní ji pán jménem Werner, úžasný to muž i s jeho ženou, ten dům má duši, má minulost v každém kousku a pak jsme tam vyrazili i s přáteli oslavit narozeniny mé... ten večer byl luxusní, trval do rána a tanec se zpěvem byl velkej...kdo mě kdy slyšel zpívat, chápe... má drahá přítelkyně jeden můj tanec a zpěv nahrála, když mi to druhý den pustila, tak jsem jí šeptala, že tohle je naše velký tajemství a jestli to někomu pustí uříznu ji oba palce u nohou... hned první den po návratu mi volala její dcera, když jsem vzala telefon slyšela jsem jen její chechtot... bylo mi jasno... když se dosmála a byla schopna mluvy jsem ji vzápětí začala vyhrožovat, sesmilním pokud se s tím někomu svěří a přizná že něco takového existuje... druhý den se telefon opakoval, jen s kamarádem, který sice v domě byl, ale ne při tomhle... tomu jsem po pár taktech smíchu položila telefon a úpěla večer na měsíc... když volal podruhé, jen jsem zahřměla do telefonu že sesmilním a zabiju je všechny tři...
vidíte tak tomu bývá když je cestování zveličované…někdy ani nemusíte vyjít z pokoje…
ne nemusíte, opravdu ne...:-)))
15.10.2016 00:40:37 | zelená víla
:)I queued for your opaque quintessence
quaintly...
27.09.2016 08:10:05 | maryshka
Valila jsem oque a hledala slovníque cizích sloque - bohužel nalezla jen předhvězdný výtisk z dob ministra sloque Qua Que, který "Q" pod tresguem smrti zaquazál. Souhlasím, orechque má nepopsatelně lahodnou chuťque a při opatrném pojídání ještě zeleně světélquje. Nedovolila bych si s Tebou polemizovat ohledně přísloví kmene wakonque, ale jiné jejich přísloví zase říká: qassimodo qaternio terminorum quetzal, což jak jistě chápeš staví výše uvedené přísloví do úplně jiného světla. Jinak su naprostoque spoquojená... a que que - krásný den. :-)
25.09.2016 06:38:23 | Iva Husárková
jsi chytrá Ivi :-))) qecal to qje, ale sqenzační ;-)
25.09.2016 11:29:10 | Malá mořská víla
He, Gábi, že squenzační? Quecal moc, trochu querulanstky, ale ta quenština má hodně quegračních quotipů ať se tím myslí co quoliv. Já su chytrá jako stádo quopic, to jo. A - quo vadis - kam kráčíš quopice? Po-quo-moc... rozmotejte mi jazýque.... que... que... :-)
25.09.2016 12:00:42 | Iva Husárková
z titulu mi spadlého vám proquazatelně uděluji quo warranto...
26.09.2016 02:42:32 | enigman
Krásáááá! Děkuji a přijímám s dojetím spadlý titul quo warranto proquazatelně mi udělený a slibuju na svoji quest, že ze všech sil se budu snažit... teď mi vypadlo quo se budu snažit... to naskočí a hele - nekousne mě to? Sláva velkému E! Navrhuji postavit quatedrálu velkému E a quategoricky prohlašuji, že budu chodit qempovat na trávník před quatedrálou, aby mě osvítil duch. Konec quetzání. Que Que. :-)
26.09.2016 04:10:37 | Iva Husárková