Anotace: ovšem s Ujetou Sobotou pěkně lije...
rozesmál jsi mi...
před pár lety jsem s kamarádem courala se psy venku... no něčemu jsme se děsně smály a on mi dal takovou herdu do zad, že jsem spadla a hubou ( pardon) se zakousla do trávy... tedy, zvedla jsem se, vyndala si trávu z úst a nemluvila... vzpomínám si, že se nejdřív asi jako chtěl smát asi jako já, ale pak mi to jako došlo a grrr... mašírovala jsem si to k autu, beze slov nasedla i on, odvezla jsem ho domů a beze slov odjela... pak jsem na to patrně zapomněla a asi po dvou hodinách si vzala mobil do ruky... jéééé tam bylo smsek... :-) pamatuju si jen tu poslední... omlouvám se asi tisíckrát.... a pak další asi sto omluv a dodatek, sedím v hospodě, popíjím pivo, ty nemluvíš, nepíšeš mi a já myslím na tebe... odpustíš mi někdy?
jelikož se neumím dlouho zlobit, tak jsem tuším něco napsala... zůstalo mi v paměti jen to, že jsem napsala, tohle mi už nikdy nedělej... :-)
taky jsem mu to příště vrátila, soutěž, kdo bude rychleji na posedu, no přetrhnout se mohl, ale já se bojím výšek... takže on tam sice byl dosti rychle, ale já ani náhodou, tak jsem mu utekla... :-)
bylo to v létě našel mě na kopci, jak ležím na břiše a cucám trávu... smál se a já válela sudy dolů, přidal se... dole mi sdělil, se mi zdáš, viď?
připomněl jsi mi to, úplně jsem to zapomněla, je to tak deset let... :-)
dnes se mi na něco ptal, říkám mu, víš nejsem objektivní v odpovědích, mám tě ráda...takže neumím to vyhodnotit...nemohu tím pádem být objektivní... usmál se a chytil mě za ruku, fakt? děkuju... a zatahal mi za vlasy... proč ty mi chceš pořád jen ubližovat? smála jsem se... nevím... zněla odpověď ... řešili jsme deprese a tak...zvedání se nahoru ze dna... nikdy jsi skutečnou depresi neměla, tak... jojo... usmála jsem se, jedu domů, Evičko? otočila jsem se... máš?? mám, vždycky budu mít...
víte
někdy může být honba za uprchlíkem
stejně neuvěřitelná pro pronásledovatele
jako pro pronásledovaného
obzvláště když oběť už nemá kam utéci
inu osud bývá šprýmař
co dosahuje největších úspěchů
s nejmenším počtem rolí
07.01.2017 03:59:37 | zelená víla