Anotace: Byli jste někdy na druhém břehu?...že ne?...tak doufejte že tam potkáte Ujetou Sobotu huhúúú!...
dneska za mnou přijela kamarádka...
pojď půjdeme s holkama psíma a víš, Evi v hospodě se fakt svítí...
:-) usmála jsem se...
byly jsme dvě a čtyři psí holky...
sedly jsme si a daly si dvě piva a jednu misku vody...
pře rokem v té samé hospůdce seděl jeden pán a sedl si k nám, znal mě... přerušil vše a bavil se o minulosti , mé, táty a mámy... seděl a srdíčka měl všude... tehdy mi to nesedlo...o co ti jde? zeptala jsem se... díval se na mě podrážděný... a já to vysypala z úst....
pak mě tituloval nafoukanou Evou a nezdravil...
dnes si opět přisednul, objal mě... vadí... nene... víš...a začal... jako tehdy,
dnes jsem se usmívala... srdíčka lítaly... a já se dnes usmívala...
ty nafrněná holko stejně tě mám rád, mámu, tátu, babičku , dědu... si tě vážím.. stejná hra... stejněj projektil... jen jsem se dnes usmívala... nevadí, že tě objímám? ne...
vyřiď jak moc je miluju,,,, podívala jsem se na něj a uvědomila si, že je to tedy jen máma... pousmála jsem se v duchu... a nepozvala ho na panáka...
kamarádka se na mě usmála, dnes ho neodpálíš? ne...
změnilo se něco?
asi jo... nevím...
stejně kecal jako před lety....
dnes to patrně tolik nebolí...
ale stejně miluju vás všechny, tebe si vážím Evi, ty nafoukaná malá holko...
kamarádka jen řekla vypadá pořád dobře.. a ještě teď si mě ani nevšiml... :-)))
zasmála jsem se...
on miluje tu minulost... :-)))
překvapila jsi...
asi jo.. jen mi dnes tou minulostí nebolel... ne tolik říct dost...
jsi přívětivá pronesla...
ne nejsem, pomyslela jsem si...
a objednala dvě piva a usmála se... je to jednoduché...
21.01.2017 02:05:34 | zelená víla
Ta báseň je nádherná...ano, život je jednoduchý...mohl by jím být...nebýt narušitelů hranic...úsměv.z.
14.01.2017 21:10:16 | zdenka
upíri majú dobrý skus ohladne pokrvných príbuzných
nemajú vodičák a jazdia na červenú
rodinné striebro je u nich nedotknutelné :D
14.01.2017 14:24:55 | LV
Dobře se četla, líbí se mi ta strofa s osikovou kůrou, je to téma, o kterém někdy přemýšlím... :)
14.01.2017 10:51:25 | Philogyny1
zrovna včera jsem se učila porfyrii, mám radost, že jsou zase soboty :)
14.01.2017 08:38:49 | iluzionistka