Slyším dozvuky pádu, hrnou se kvílením na povrch bělmé kůže. Otočka ve skrutu, pohyblivost nula, latentní terapie výtvarna.
Jak donutit výtvarníci k tvorbě? Sedřít z kůže! Daleko neuteče.
Obroda tapierie japonských znaků s formou fluida na hrotu pera.
Řeka slov přeskakuje skaliska neviděného konce. Jejich píseň ódy bublajíc na koutku úst nahoru stoupají. Proudná voda znovuzrození dimenziolní puvabnosti.
Jehlicí a kozím štětcovím řeku něhy podtrhává siločáry. Formy makro vidění vyvěrají na povrch oné ruky vesmírné. Hlucinace, mámení a teflarace vidění ve víru tvoření. Ach, ten pocit bezkonečna je nadpozemský.
Vidění krásy přírody ze skalisek, okolo lány dokonalosti v barvách kouzel. Jen souzvuky laděných dvou strun do víru pěvců ptačích, přichází přiboje pokoje a nádhery. Vznešené to poznání nekonečna.
Jak rychlostí a pokorou opovrhnu. Špatně dopadnu. Však zem ke mě byla milosrdná jen podkopla kolečka pro uvědomění přítomna.
Magie zážitků s Jeho slovní genialitou, nekončící kreativitou, zaobalenou ve vznešeném těle a to jádro... To mě zebe.
Na nohy mě postaví, ze dna napomůže vzlétnout, na okamžik jepičího života.
Vděků a díků vesmíru za onu kreativitu do života zanesenou, jsem ji až po uši plná.