Anotace: Když v mládí selžeš. Ve stáří těžko doženeš. Ale nevěš hlavu. Bůh Tě má rád. A pomůže.
Celkový počet hodnot. Celkový nedostatek lásky. Celkem bezproblémový život. Celkem s vlekem. Ano, ujíždí nám vlak. Na poli nedostatku. Jak ozřejmit tento stav ? Řekněme či napišme si jedno. Jsem sám. Jsem sama. Nechci být sám. Nechci být sama.
Ráno otevřu oči. Vedle mne nikdo. Proč ? Za vším hledej ženu. Ty troubo. Bydlíš se svojí matkou. A to se nestydíš ? Já ano. Vybudovat vztah či mít vlastní rodinu, chce odvahu. Tu já nemám. Hledám totiž ženy ve špatných vodách.
Radost ze samoty a z dobře odvedené práce. To je momentálně můj úděl. Jenže nic netrvá věčně. Přesně jako opak. Špatně odvedená práce a radost ze společnosti milované osoby.
Je čas si říci o zvednutí platu. Ne. Opak. Strhněte mi výplatu. Dělám hovno. A hovno tím pádem musím brát.
Nač žádat. To je otázka či odpověď. To poznáš můj milý příteli až tohle dočteš dokonce. Dokonce ani koza zadarmo nežere. Amen.
I jíst je práce, ale penězma člověk nezbohatne ;-))) já si například pěstuju pupek, i když mi ho doktoři závidí. A ten jen tak nezmizí, ten nakonec sežerou červi a hrát k tomu bude čmeláčí blues :))) Každopádně nejvíc toho sežere obecní kozel a možná že bydlet s matkou je daleko lepší než se trápit zimou pod mostem. Vím, že kdyby přemýšleli všichni jako já, tak lidstvo vyhyne, ale mít v tomhle světě rodinu je ta největší nezodpovědnost, které je člověk schopen.
06.06.2022 21:02:00 | Slav Milo