Z diáře 8

Z diáře 8

Anotace: V čem spočívá pomíjivost života.

  Byl život vždycky tak pomíjivý, nebo jsem si to uvědomila až po čase, nebo je pomíjivý až když ho člověk začne skutečně žít, nebo to celou dobu bylo jen klamné zdání?  

  Kdybych tak věděla, že se těmito otázkami stačí pomalu, po jedné, probrat a zjistím tu pravou odpověď. Jenže tak to nepůjde (to je to kdyby). Nechce se mi pouštět do rozsáhlé polemiky, ale zdá se, že tenhle případ ji téměř usilovně požaduje.  

  Takže pro chvilku klidu v duši, jak je libo. Nehodlám na ně ovšem odpovídat, ani postupně, ani nijak jinak. Radši se pokusím trochu si uklidit v hlavě, což by mohlo následné hledání odpovědí minimálně usnadnit, maximálně dočasně pozastavit.  

   Život byl a je stále stejně pomíjivý.  

   Jediná životní jistota je smrt. 

   Co se týče budoucnosti, nejsem o nic chytřejší než kterýkoliv jiný člověk žijící na Zemi.  

  To byl ten hrubý náčrt a teď ten zbytek. 

   Zítra, pozítří i každý další den svého života, mohu žít podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.  

   Láska existuje.  

   Risk je zisk.  

  A takhle, napsané na papíře to vypadá skutečněji než skutečně.  

  Jsem vděčná za tento a každý moment před ním a věřím v to, co se teprve stane, tedy se o to dlouhodobě snažím.  

 Snad...  

Autor Cimet, 28.08.2022
Přečteno 215x
Tipy 3
Poslední tipující: Stanislav32, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Píšeš zajímavě, za mě by to chtělo trošku se pozastavit a rozebrat jednotlivé body, kterými svá díla častuješ. Jako to, že jediná jistota je smrt? A je? Opravdu? Pak se jí stane .) Co je láska? Vysvětli po svém.. Je risk ziskem? Nebo si hraje jen ego? Kdo přece hraje, vždy nakonec prohraje .) Neboj se to víc rozebrat, takto mně to přijde jako zápisek v deníčku z MHD, když jedeš domů nebo tak něco .) Zabýváš se tady důležitými věcmi, tak se do toho pust s vervou a pěkným nasazením, když máš co nabídnout, snad.. .)

28.08.2022 19:43:29 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel