A nejchytřejší se zajišťují ekonomicky výhodnou svatbou s pravým mužem, - ale spousta borců se tváří, že je bohatá a přitom dluží na zdr. a soc.
pojištění :D
28.06.2022 06:37:53 | Medved23
Řemeslnice jako genderová propaganda? Četl jsem prognozu jak se Eu-byrokracie bude muset zefektivnit, modernizovat a digitalizovat, takže odhad je takový, že IT odborníků všech úrovní a specializací bude potřeba zjednodušeně řečeno DVAKRÁT TOLIK NEŽ NYNÍ JE! :-)) A to se tam nemluvilo o růstu úřednické základny, ta je samozřejmá, budou se přece přenesením rozhodovacích pravomocí muset více rozhodovat a řešit záležitosti podřazených států. To je vysněná budoucnost. O čem že to mluvíš, o někom skutečně pracujícím? Neboj, učnovské školy se nahradí soukromým firemním školením migrujících levných pracovních sil z chudých periférií Evropy, když politicky nevyšla představa podpory migrace z mimoevropských lidských zdrojů, která měla vést k ekonomickému růstu... :-D Abych se ale vrátil k tématu žen. "Nevzdělané ženy dřou v obchoďácích a vzdělanější sedí v kancelářích" se říká lidově pragmaticky. A nejchytřejší se zajišťují ekonomicky výhodnou svatbou s pravým mužem, co má a zvládne všechno. Finančně samozřejmě...welcome to kapitalism... :-D No není to moc k smíchu, uznávám..
27.06.2022 12:53:51 | Lighter