Anotace: Volná interpretace jednoho rána mého strýce...
Ráno se probudil sám. Budík již léta nenatahoval, nebyl k tomu žádný důvod. Pomalu otevřel oči, zamžoural do slunečních paprsků prodírajících se potrhanou záclonou a uvědomil si, že necítí bolest. Bylo mu jenom hezky. Trochu ho to vyděsilo a na chvilku si pomyslel, že už je to tady, že už je mrtvý. Pak, když zaplašil tu nepříjemnou představu, pomalu pohnul pravou rukou. Šlo to a nic nebolelo. Opakoval to tedy postupně s druhou rukou, potom s nohama a nakonec, již dost sebevědomě, otočil hlavu na obě strany. Vše bylo v pořádku, bolest stále nepřicházela a tak se posadil na posteli, spokojeně se usmál a přemýšlel, co se stalo. Proč se cítí tak dobře. V myšlenkách začal plánovat nadcházející den, přemýšlel, co všechno udělá, když najednou může.
Ohnul se pod postel pro pantofle a v tom mu páteří projela prudká bolest. Narovnat se již nešlo. V předklonu se sunul k telefonu, aby si zavolal taxi a odjel k lékaři. Všechny jeho plány mu v mysli vzplály jako staré noviny hozené do krbu a rázem bylo po nich.
Na tváři se mu překvapivě objevil nepatrný úsměv a hlavou mu proběhla první pozitivní myšlenka toho dne. "Jsem přece jen pořád na živu, to bezbolestné ráno mě docela vyděsilo."
Jak si začneš plánovat vždycky shoříš jak ty noviny. Zajímavá myšlenka: Je ti hezky, jsi mrtvý, ale raději chceš bolest a žít.
13.05.2019 12:40:15 | Now