Anotace: "Střez se, střez Tlachapouda, milý synu!" Lewis Caroll
:) no --- zas na druhou stranu, když začne pracovat pan Alzheimer, člověk má v paměti spoustu úlomků a už si není jistej, kterej kam patřil.... :) mluvila jsem polozapomenutou němčinou s jakýmisi Němci a koukali jsme na divoký husy.. ukazovala jsem je, Hele, tenhle, no, tentononc...a jeden Němec mi pomoh--- Adler... Povídám Ja, Adler..... :-) až někdy na druhej den mi paměť uvolnila, že Adler je orel...........Jo, to tak člověk ze sebe někdy udělá Idiota..... :)................Ale fejeton výbornej!
22.12.2009 10:22:00 | pamp_elka
tak,konečně jsem se dozvěděla co znamená niemand :-)No,líbí se mi téma i samotný nápad je moc zajímavý, možná že by se z toho vtipu, že Ttlachopud mluví o něčem,čemu nerozumí, dalo vysát trošku víc a možná bych jinak formulovala větu kde prvně mluvíš o Idiotovi.Z tvé verze jsem usoudila, že idiot je tlachopud, než mi došlo, že mluvíš o knize ...:-) mimochodem, taky jsem ji zatím nečetla, každopádně na to asi brzo dojde, protože jdu studovat literaturu:-)
30.08.2008 14:28:00 | Magna
Na Tvoji prosbu Ti neodpovím. Stejně je už asi pozdě.Ale moc se mi to líbilo. Pěkně napsané. Moc dobře se to čte.
16.06.2008 19:04:00 | Šantir
Já bych se té délky nebála, dokonce myslím, že kdyby to bylo o něco delší, mohlo by to působit trochu propojeněji a možná se to i trošku zlepšit, takhle to malinkio působí jako galerie různých situací. Nijak výrazně to z toho ale nekřičí, klidně to tak může, myslím, zůstat.
Jinak se připojuju k lehkým ódám, čte se to moc příjemně a má to vtip i jiskru. =) A pokud jde o žánr, tak fejetonem si můžeš být jistá. Nedokážu si představit žádný literární útvar, který by tuhle tvou práci charakterizoval lépe. =) Jistěže to má prvky vyprávění, ale tady konkrétně to jen umocňuje povahu celé práce a i čtenářskou "stravitelnost".
Co dodat, moc povedená věcička. =)
09.04.2008 16:51:00 | WOAM
Sice nejsem žádný literárněvědní odborník (totiž že neumím přesně určit všechny rozdíly mezi jednotlivými literárními útvary), ale řekla bych, že tohle klidně může zůstat tak jak je a zároveň se nazývat fejetonem ;o)
Jo a naprosto mě ten tvůj fejeton dostal, je skvělý, má dobrou tématiku, pointu a prostě nechybí mu grády ;o))
30.03.2008 21:40:00 | Paralelní možnosti