Anotace: Podle nedávného výzkumu zahraniční university disponuje čeština druhým nejvyšším počtem slov. To jí zajišťuje až překvapivá slovní flexibilita.
Tohle rozhodně nebyl špatnej pokus o fejeton, mě se to moc líbilo:)
01.02.2007 19:15:00 | Neferehathor
Mi se to moc líbilo... (Je to možná i mým věkem.)
Myslím si že tohle mělo poentu i hlavu a patu... :)
Ne zrovna hodnotím 100% ale tohle si to zasloužilo...
16.12.2006 19:49:00 | Marketka3x3
Zdravím,
mám moc rád fejetony, občas se snažím nějaký napsat a často si nějaký i rád přečtu. A vždycky, když čtu fejetony, pousmívám se, přemýšlím a často mne zaskočí i výborná pointa. Bohužel, neřekl bych, že tohle je tento typ fejeton. Humorné narážky mi vtipné příliš nepřipadli, text působí mdlým a nezáživným dojmem a myšlenka se ztrácí ve víru trapných pokusů o vtip. Nerad píši negativní kritiky, cítím se pak provinile, ale ty pomohou. Co udělat ke zlepšení? Rozhodně zkusit zlepšit humor, uvolnit ještě víc atmosféru (tady se mi ta lehkost mimochodem moc líbí, možná to chce uvolnit jen dlouhá souvětí) a psát dál a dál. Poznamenávat si jakýkoliv vtípek, který vám opravdu přijde dobrý. Nikdy člověk neví, co se může hodit.
S pozdravem
nemilosrdný kritik Jakub Ehrenberger
10.07.2006 14:22:00 | Findred z Celenu