Jak zvládnout rozchod

Jak zvládnout rozchod

Anotace: :)

Rozchod není jednoduchá a ani příjemná věc, ale bohužel musí čas od času potkat každou z nás.

Pláčeme..Boříme se v kaluži z našich slz a nářků. Prosíme ho, aby neodcházel. Slibujeme, že se změníme. A on přes to všechno odejde. Proč??? Má nás jistou!!! Může směle odejít s pocitem, že se má kám vrátit!

Takže první bod- ZACHOVAT SI HRDOST!

Chce odejít??? Ať si jde! Hlavně žádné plačtvié scény a plazení u nohou..Utřete si slzy a vypakujte ho jak z bytu, tak ze svého srdce a ze svého života! Konec konců, určitě už za dveřmi čeká někdo, kdo si vás bude hýčkat a kdo jen tak neodejde.

A navíc..Pokud si před ním zachováte hrdost, možná ani neodejde. Nebo mu to bude alespoň vrtat hlavou. Každopádně- šance, že se vrátí je mnohem větší, než když budete bušit pěstí do zdi, házet mu věci z okna na ulici, držet ho za nohavici a lkát: Neocházej! Potřebuju tě!

To, že ho potřebujete si jen nalháváte. Zvykla jste si na jeho přítomnost a teď nevíte co s volným časem. Klid...Tak jako jste si zvykla, že jste s ním, zvyknete si i na to, že jste bez něho. Všechno chce čas. Tak do toho, užívejte si svobodu! Však on ten šmejd stejně časem přileze. A když nepřileze- jedině dobře. Přeci mu nedáte šanci, aby vás odmítl znovu....



ODCHÁZÍ??? DO SRDCE NŮŽ TI BODÁ???

STOP PLÁČI! BUĎ NAD VĚCÍ, STATEČNÁ A HRDÁ!
Autor Gigy, 25.09.2011
Přečteno 1227x
Tipy 1
Poslední tipující: Heavy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

pěkný text, já jsem našel fajn článek <a href="http://www.menworld.cz/clanek/jak-zvladnout-rozchod">jak zvládnout rozchod</a>, třeba někomu pomůže

04.03.2012 19:11:48 | prok

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí