Můj teplý přítel

Můj teplý přítel

Anotace: Měla jsem chuť něco napsat a výsledek se asi nejvíc blíží fejetonu. Doufám, že se vám bude líbit a jsem zvědavá na vaše hodnocení a připomínky. :) Taky vám teď došlo, jak často člověk nachází a používá dvojsmysly?

Myslím, že mám celkem dost přátel. S některými je to přátelství hodně dobré, s některýmí je to spíš jen taková známost - pozdravíme se, prohodíme pár slov. Ale jedno z těch přátelství, které mi pomáhá nejvíc, je vlastně skoro beze slov.
Můj teplý přítel se objevuje v pravidelných intervalech. Většinou jsem ráda, že ho nevidím každý den, ale když ho potřebuji, vždy se objeví a pomáhá mi v bolestivých chvílích. To spolu trávíme dny a noci, při usínání ho objímám a tiskeneme se k sobě, zahřívá mě.

Je to přítel velmi obětavý a zběhlý v léčení. Pomáhá nejvíce mě, ale když má třeba mamka bolesti za krekem, náš teplý přítel ho dokáže rozmasírovat do pár minut. Je spolehlivý, ještě nikdy neodmítl - nic důležitějšího na práci nikdy neměl, vždy si udělal čas. Byl stvořen k pomoci jiným, je to jeho poslání.
Můj starý dobrý teplý přítel, termofor.
(Pro neznalé - termofor je po ostravsku ohřívací láhev)
Autor Tlapka, 09.09.2007
Přečteno 824x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D dobre... :-D ze zacatku jsem myslela jiného teplého přítele, termofor jsem nečekala:D

06.03.2008 13:02:00 | amatérka

:-D dobre... :-D

06.03.2008 13:01:00 | amatérka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí