Komu není rady
Byl zrovna máj, lásky čas, jak by řekl Mácha, avšak místo hrdličky na nás v 21.století ze všech stran vyřvává primitivní reklama, která z normálních lidí dělá zhypnotizovaný dav vidící pouze to nejmodernější, nejlevnější a hlavně nejzbytečnější, co bychom v životě potřebovali.
Ale na tohle uvědomování není čas, protože musíme denně venčit naši peněženku a hezky ji provětrat. Přesně jak diktuje zaslepená konzumní doba: „Utrácet, utrácet a jak jinak než opět utrácet“, a tak se nám s úměrně zmenšující peněženkou zvětšují naše pupíky, pro které i široce rozvinutý oděvní průmysl přestává být schopen vyrobit opasky. Stejně tak těžké je spoutat naši rozežranost!
Jen si zkuste o víkendu místo výletu do přírody, nebo relaxace s kvalitní knihou, vyrazit do nákupních center. Nabídne se vám pohled přímo pro bohy, a to stádo čítající několik stovek kusů, které se slepě a bez rozmyslu žene v chaosu úzkých obchodních uliček za údajně výhodnými nákupy.
Ale nakonec, proč se nad tím vzrušovat,vždyť komu není rady, ten ať se jednoduše žije, jak nejlépe umí.
Přečteno 1415x
Tipy 5
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Romana Šamanka Ladyloba, al-pacino
Komentáře (2)
Komentujících (2)