Anotace: Prosím o kritiku tohoto díla. Je to úkol do školy a potřebovala bych znát názor zkušenějších..:)
Souhlasim, mas pravdu.. skoro vse je dnes pres internet a nebo pokud v realu tak takovou podivnou formou nekde na diskotece. Skoro nemozny najit vztah jinym zpusobem. I kdyz nikdy nevis.. Pises o romantice - Kam se poděla ta krásná romantika? Růže na prahu našeho domu s vyznáním ve verších? - na to se ptam taky.. Uprimne.. pokud protejsek neni opravdu romantik/cka, tak by se asi dival hodne divne na ruzi u dveri ci slozenou basnicku - mozna skoda. Neni to obraz dnesniho uspechanyho sveta? Aneb.. honem honem na nic neni cas? Nebo se uplne zmenila povaha? Asi jsem rekl vic nez dost :)
26.05.2011 21:58:00 | Nergal
Máš pravdu, bohužel. Vztah byl převeden do elektrické podoby stejně jako klasická fotografie byla nahrazena formátem JPG, nebo jiným. Sociální síť nahradila prostředí, postupně se všichni jsme převedeni na bajty a staženi do Matrixu. Prostě tak jak se dnes mladí lidé chlubí značkovým oblečením, tak se chlubí vztahem. "Koukej jakou mám kočku?" A jak dluho s ní chodíš? No už jsme spolu 3x chatovali .... Napsané s citem a smutkem na duši. Pěkné ...
26.05.2011 20:20:00 | kasparoza