Anotace: Blondýnky a policisté jsou zajisté velmi vděčným terčem vtípků. Stejně tak violisti. Společným jmenovatelem je pravdivý základ všech historek. Jak velký, to už nechám na vás.. :) A aby bylo jasno - miluju violu :)
Jde o to že na Violu většinou začínají hrát ti, komu nejdou na konzervatoři housle, ale neznamená to, že musí být blbí ale ti komu OPRAVDU VŮBEC nešly housle tak jsou často dost zasekaní... violisti ;)
01.05.2012 18:41:57 | nepřihlášený komentátor
životní violisti: někdy mám pocit, že téměř všichni.
A i když mám k houslím nebo k viole daleko- tak jsem myslel že viola je naopak těžší než housle... A přemejšlel jsem koho znám jako violistu, napadaj mě dva: ten co naladil violu, co možná nejhlouběji. Ale ten nevim jak se jmenuje. No a pak ten John Cale. Jinak asi nikoho reálnýho neznám.
13.04.2012 23:10:14 | ewon
Violisty jako takové, rozuměj hudebníky, obdivuji...a ty violisty ostatní, dá se říct životní violisty, tak ti ať si trhnou :-))
12.04.2012 15:51:17 | zaba.zuzla
moc mě to pobavilo - před spaním čtení tak akorát :o)
Všichni známe nějakého violistu. Jen nehraje na violu.
12.04.2012 00:19:38 | hanele m.
Moc moc moc jsem nadšená:D Použité vtipy jsou staré, ale je to pravda pravdoucí:D Díky za rozesmátí:D Podpis: Průměrná houslistka, která jednou beztak skončí jako violistka. A teď plač semnou.
11.04.2012 20:24:17 | Písnička...
á, slečna kolegyně :)) máš pravdu - vtipy jsou to prastaré, ale lidi mimo branži je (chudáci) neznají.. proč je ochudit :) tak tedy - hodně chutě do hraní ;)
11.04.2012 20:28:23 | Boscai