Anotace: Je to můj článek z druhého čísla Ústavní listů Gymnázia Pardubice. Položil jsem si otázku: Co je vlastně punk?
Trochu odvazne tvrdit, ze punkova muzika se bez chlastu neda poslouchat, nemylis? Lehce ses v tom fejetonu seknul.. Nirvana nema s punkem tolik spolecnyho, aby kazdej punkac mel cernou mikinu s Cobainem... Punk neni ani nahodou o roztrhanejch kalhotach nebo o chlastu a drogach... Proste...secteno a podrzeno-uplne mimo...nejdriv si zjisti, co vubec punk je a pak o nem pis fejetony...
22.04.2007 19:45:00 | colorka
Tak jsem si sehnal pár podkladů a určitě si budu kupovat knížku "Dave Barry je z Marsu i z Venuše". Díkes za tip.
06.04.2007 11:15:00 | beni
Zase další pokus o "tu" dravost? :))))
No, jistě si tím někoho naštval, ale fejeton je o tom, chyby ukazovat humornou formou a ne kohokoli z potencionálních čtenářů zesměšňovat. To tě na škole neučili???? Neber to nějak osobně, ale pořád nechápu, co jsi tou knižní definicí myslel. Je sice hezké říkat, jak by měl takový fejeton vypadat, ale sám mi moc nepřipadáš jako člověk, který by se tím řídil. :/
05.04.2007 13:00:00 | beni
Ale ještě jsem chtěl, že oni se za punkáče prostě prohlašujou a prohlašovat budou a ta skupina lidí má tuhle nálepku..
23.02.2007 16:44:00 | Brouzdal
Jasně, vždyť je to myšlený na ty v uvozovkách rádoby punkery, rozhodně to nemyslím nijak špatně vůči lidem, kteří punk berou jako svobodu, jako myšlenkově... Jen proti těm, co jsou opravdu takoví, že se jdou opít, pozvracet a pak jsou z toho úplně paf, z těch si nelze než dělat srandu... A některý kapely, co jsem slyšel byly opravdu tak hrozný, že to znělo jako když vyndáváš konektor z komba a vracíš ho zpátky a furt dokola... Sorry, ale to nemá s muzikou nic společnýho, to pardubickej punkovej Volant je muzika, která má tempo! To se poslouchat nemá, to se musí poslouchat...
23.02.2007 16:43:00 | Brouzdal