Hromadná doprava a cestující

Hromadná doprava a cestující

Když vstoupíte do autobusu,metra,tramvaje či trolejbusu a zaklapnou se za vámi dveře,rázem se stáváte cestujícím nebo-li účastníkem silničního provozu.Z peněženky si vytáhnete lístek a nejistým krokem dojdete ke cvakacímu přístroji,který na papírek otiskne podle skutečnosti čas a datum,do předpřipravené kolonky,avšak u nezkušených cestujících je téměř pravidlem že lístek špatně otočí,zastrčí a tyto pravdivé udaje usvědčující černé pasažéry se objeví na špatné straně,v tomto případě máte další pokus.Jakmile podstoupíte tuto procedůru začnete se rozhlížet po volném místě k sezení,většinou přitom nasadíte strhaný a unavený výraz anebo jednoduše ze sebe uděláte invalidu,to je pro některé ostatně běžná praxe.Po chvíli však přijde lepší simulant nebo doopravdy nemocný člověk a vy musíte říct."Sedněte si stejně jedu jen jednu zastávku"Ano tohle musíte udělat aby jste ve voze nebudil pocit pohoršení nebo dokonce nevychovanosti!A tak si stoupnete a svou ruku zavěsíte ne příslušné držadlo,autobus se rozjede a za vás se stává slon v porcelánu,nebot' když autobus zabočí doprava,tak se celý chumel lidí na které již nezbylo sedadlo ,nakloní doleva,a tak to jde celou cestu,občas si přes hlavy lidí přečtete nějakou nezajímavou reklamu nalepenou na dveřích.Pak se dveře otewřou a vy vystoupíte na příslušné zastávce.
Autor zuzuvrajickova, 19.05.2007
Přečteno 1925x
Tipy 2
Poslední tipující: Kachník
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Super. :) Konečně fejeton, kterej splňuje požadavky fejetonu. :)

19.05.2007 19:57:00 | kvetinka.fialka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí