Kterak jsem se kouřit odvykal

Kterak jsem se kouřit odvykal

Anotace: Něco pro kuřáky :-D

Po opětovném zdražení tabákových výrobků a propočtu nákladů tím vzniklých, jsa člověk moderní rozhodl jsem se skoncovat s tímto starým nešvarem. Večer před pondělkem jsem poctivě všechny popelníky vysypal a umyl. Přísným zrakem zkontroloval všechny tajné zásuvky a místa kde přechovával jsem doutníky tabák a jiné neřádstvo, aby jsem ničeho nepřehlédl.
Spokojen sám se sebou jsem na lože ulehl a při kvákání žab z rybníka místního usnul.
To byl sen!!!! Kam oko dohlédlo samá rostlina tabáková, rozčilen a zmaten utíkal jsem pryč ale tabák byl všude okolo. Ha........chýše, vpadl jsem dovnitř. Nikde nikdo jen košík zavěšen na čtyřech šňůrách a uvnitř jsem byl já, zavinutý v plenkách v puse cigáro a zrovna jsem vyfukoval kouř nosem.
Zpocen jsem vyletěl z lůžka........ale co to? V nohou hlavně v prstech podivné mravenčení, v očích divný tlak a zvláštní pocit okolo žaludku. ,,Pomooooc asi jsem churav!! Dopotácel jsem se do koupelny. V zrcadle na mne koukala šedivá vystresovaná podobizna. Ruce se začaly třást a pravá ruka podvědomě sáhla na popelník vedle umyvadla.......byl tam! a plný těch nejkrásnějších vajglů jaký jsem kdy viděl. Obzvláště ten veliký značky start. Zápalky!! Kde jsou?.....Jako pominutý vletím do kuchyně ke sporáku. Cestou si narážím palec nohy o futro, ale zdraví je přednější. Přeci nebudu churav kvůli cigaretě. Zapálil jsem si a všechny příznaky té strašné choroby pominuly. A já se rozhodl že než churavět tak raději pěkně pokuřovat, mám přeci jen jedno zdraví ne???

Jedno moje moudro :-D
,,Nebuď slaboch a zapal si!"
mobo :)
Autor mobo, 02.07.2007
Přečteno 604x
Tipy 1
Poslední tipující: Cristinne
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (8x)

Komentáře
líbí

Nevím za co tip, asi za porozumění :) cris

23.10.2007 14:14:00 | Cristinne

líbí

Jo, taky znám chuť špačku vajglu a jiného svinstva. A i jsem o tom napsal povídku jednu z nejstarších myslím cigáro se to jmenuje. Málem bych zapoměl je to pěkná povídka vhodně motivující.

04.08.2007 08:56:00 | umělec2

líbí

Nikdy není pozdě začít.
Dneska je to samá diskriminace dříve proti negrům
a teploušům, teď jsou na řadě kuřáci. Co takhle fe-
ťáci a alkoholičtí bastardi, co doma mlátěj svoje
ženy, děti. Co s nima. Na to se nikdo neohlíží,
raděj se zaměřej na kuřáky. No to je vážně marast!

Neber to osobně. chci jenom ukázat, jakej sem kolík.

28.07.2007 21:21:00 | jehlaspichlas

líbí

Přesně tak. A myslíš, že jsem s tím skončil? Ne. Nech-
ci skončit tak brzo pod kytičkama jako nekuřák.

28.07.2007 21:16:00 | jehlaspichlas

líbí

Nikotin tělo potřebuje, tak si ho žádá. Dík!

06.07.2007 12:50:00 | Bíša

líbí

Díky za ten komentík,už je opraveno to ,,kůly" :-D

03.07.2007 15:53:00 | mobo

líbí

Njn, absťák, ještě že jsem do toho takhle nespadla :) Pobavila jsem se, ale to "kůly" místo kvůli, ti odpustit nemůžu...

03.07.2007 11:01:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel