"Kam s ním"
Anotace: Vzniklo kdysi ještě za domácí úlohu...:o)...
Tak už je to tady...obávaná katastrofa se dostavila...jen jste si trochu stihli zahřát místečko na vaší nové "šéfžidli" a už se tu zjeví on - ten neschopný a nemožný někdo, kdo je "něčím" jen proto, že jeho otec je velký pán...A vy si položíte tu strašlivou a zničující otázku – kam s ním? Přidělíte-li mu nějakou důležitější funkci, můžete si být na sto procent jistí, že vám z pracoviště dříve či později vyrobí přinejmenším prvotřídní kůlničku na dříví. Odbudete-li ho nějakou podřadnější prácičkou, rozhodně si to nenechá jen tak líbit a bude jako klasický ukřivděný ufńukánek žalovat až na oněch místech, na která už jen pomyslet znamená naježení chlupů a vaší silnou potřebu udeřit do něčeho nekvalitního a nepotřebného.
Situace se stále více vyhrocuje…a vy už více nefungujete než fungujete…Tak co teda nakonec uděláte? Přemýšlíte…přemýšlíte…a nakonec to s nervy vevnitř i mimo kýbl vzdáte a noblesně předáte svoji výpověď…
A co dál?…Přemýšlíte…přemýšlíte…až vás konečně napadne ona geniální a spásná myšlenka zatelefonovat vašemu dobrému známému (který je vám jen tak mimochodem něco více než málo dlužen)…a zeptat se ho jen tak mezi řečí, jestli by se u něj nenašlo nějaké to místečko vám šité na míru. Přítel samozřejmě přitakává a ubezpečuje vás o samozřejmosti jeho pomoci. Pokládáte telefon, mnete si ručičky a radostí bez sebe si poskočíte…
Jste si však jistí že v duchu váš známý právě s povzdychem nepronáší onu věčně aktuální otázku…“Kam s ním???“…
Přečteno 685x
Tipy 2
Poslední tipující: Actafool
Komentáře (1)
Komentujících (1)