Anotace: Kritika současného stylu života.
Vtipný fejeton, dobře napsaný , určitě za ST:-)
05.03.2012 19:47:14 | kočkopes
Mám pocit, že se dnešní společnost štěpí na dvě půlky, ta kterou popisuješ a ta druhá co prahne po informacích a díky možnému přístupu k nim se stává brutálně inteligentní a moudrou. No a ta kterou popisuješ, krom toho, že sedí u kompu a TV musí taky makat a vydělávat na ty inteligentní co je ovládají. :)
Vím, že to míjí Tvou pointu o tom, že lidi jsou v současné době dementi, ale já to prostě musel říct.
28.08.2010 01:56:00 | Fenceless
Prostě...ST!
=)
22.12.2009 20:26:00 | Corsica
Parádní. Groteskní tvary zkřivených páteří mě prostě ještě víc rozesmály, než tomu bylo předtím a pak to zase gradovalo. Chudák monitor, zas jsem mu ukázala svůj chrup:D zasloužené ST
17.04.2009 12:52:00 | kikis
Maddean: Díky za komentář, jsem rád, že se fejeton, který mimochodem u mě na škole nebyl prijat jako fejeton :), líbí!
Vůbec si ale nemyslím, že je trapné napsat něco na stejné téma. Vsadím se, že můj fejeton taky není první a určitě ne nejlepší :) Piš, když chceš; přeci kolik malířů již namalovalo modrou oblohu, slunce a mraky, ale žádný neměl důvod připadat si hloupě, protože už na stejné téma maloval někdo před ním - leda by se snad pokoušel jiného napodobovat to potom možná ano.
No abych nepoučoval a nepřednášel: prostě si myslím, že by si se měla také pokusit něco napsat, když máš tu potřebu...
29.01.2009 18:05:00 | Demo
To je přesné. Moc se mi líbí, jak jsi to vystihl. Před časem jsem měla v plánu napsat na tohle téma článek na svůj blog, ale nedostala jsem se k tomu. Po přečtení tvého fejetonu mi připadá trapné o něco se snažit, stejně bych to nevystihla lépe. Opravdu povedé.
29.01.2009 15:57:00 | Maddean
No já mám teda spíše sluchátka v uších abych zachovala svou osobu v jakš takš normálním duševním stavu... :) Ono je to někdy opravdu téměř nezbytné... když člověk nedobrovolně, aby se dostal domů, tráví skoro hodinu denně s lidma,jejichž hlavním námětem konverzace je, jak si někde pořádně za****li... (doplnění nechám na fantazii).. čímž samozřejmě nechci nijak zlehčovat, ony negativní dopady na lidský sluch, ale všechno je černobílé... :)
Pěkný fejeton.
14.12.2008 09:35:00 | Ještě dítě
el viento, grohy: Jsem rád, že se líbí. Díky, komentáře se vždycky jen hoděj.
03.12.2008 19:48:00 | Demo